Mukautuuko miehesi mielialojesi mukaan?

Vierailija

.

Kommentit (4)

Vierailija

Mutta usein ei kyllä hoksaa. Ainakaan jos sillä on itellään kovasti jotain asiaa tai joku painaa sen mieltä. Oon opetellu sanomaan asiat suorempaa. Mulle luonteenomaista ois just se, että yrittäisin toisen antaa lukea mua, ja toivoisin, että mies lohduttais, tai pyytäis anteeksi ilman, että pitää huomauttaa toisen loukanneen. Mutta itseasiassa on tuo siinä asiassa kehittynytkin. Yleensä huomaa nykyisin pyytää anteeksi ainakin karkeimpia loukkauksia.

Vierailija

hyvin usein mukautuneetkin. Joskus kuitenkin menee täysin pieleen. Kerran oli verinen ja tosi loukkaava ja kauhea riita minun ja ex-mieheni välillä. Olin sydänjuuriani myöten loukkaantunut. Mieheni totesi hetken päästä, että hänen tekisi mieli seksiä, miten olisi. Olin tyrmistynyt. Ei tullut seksiä, tuli ero.

Vierailija

pirttihirmu. En yleensä jäkätä enkä saa ihme kohtauksia, kuten monet. Joten ei mukaudu, kun ei tarvii mukautua, olen varmaan 99% ajasta samalla tuulella ja uskon vakaasti, että juttu esim naisten luonteen muutoksesta kuukautiskierron mukaan on vain iso myytti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat