Vastaisitteko ihan totta ja kunnolla: näkeekö Facebookissa kuka on käynyt sivuillasi?

Vierailija

Tarkoitan lähinnä tilannetta että profiili on julkinen, sen näkee kuka vain, niin saako profiilin omistaja näkyviinsä kuka siellä sivuilla on vieraillut?

Asiallisia vastauksia, kiitos.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Mutta mulle lähetettiin sellainen kutsu tai mitä ne nyt on (esim.liity klaaniin, testaa kuka muumilaakson asukan olet ym.) En oo niihin koskaan vastannut, mutta sain siellä sellaisen kutsun missä luki who is watching you, siinä ilmeisesti pystyi näkemään ketkä kaverit käyvät sivuilla. En tiedä siitä, koska en kutsuun vastannut.

Vierailija

Se olisi koko Facebookin sääntöjä vastaan. Sellainen sovellus oli, joka muka laski, moniko katsoi sivua, mutta siitäkin selvisi koko esittelyteksti lukemalla, että se laski vain todennäköisyyksiä kävijämäärille, sillä oikeasti kirjan pitäminen kävijöistä ei olisi sallittua.

Ja niinkin tiedät, näkeekö jostain kävijät, että mietit, näetkö itse jostain sivullasi kävijät? ET NÄE :) Joten miksi muutkaan näkisivät.

Eli katselkaa ihastuksianne vain rauhassa.

Vierailija

Siellähän tulee niitä kutsuja ties minne, niin joskus on tullut vastaan itselleni sitten niitä kuka seuraa sivujasi, tai kuka on ihastunut sinuun jne. Ihan alkuun kun mulla ei ollut paljon vielä kavereita ja siskon kanssa se sitten testattiin. Hällä myös se ohjelma, niin senhän kuva sieltä tuli :D

Eli pystyy pystyy. Niiden sovellusten avulla. Ei muuten.

Vierailija

Lainaus:

Siellähän tulee niitä kutsuja ties minne, niin joskus on tullut vastaan itselleni sitten niitä kuka seuraa sivujasi, tai kuka on ihastunut sinuun jne. Ihan alkuun kun mulla ei ollut paljon vielä kavereita ja siskon kanssa se sitten testattiin. Hällä myös se ohjelma, niin senhän kuva sieltä tuli :D

Eli pystyy pystyy. Niiden sovellusten avulla. Ei muuten.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat