Mies haluaa seksiä - miten vältän perheriidan?

Vierailija

En tosiaankaan aio hommailla sen kanssa mitään tänään. Olen siivonnut koko saatanan päivän ja tehnyt kaiken yksin. Mies on lueskellut nettiä, käynyt uimassa toisen lapsen kanssa (kahden kanssa on niin hankalaa), keitellyt kahvia ja leikittänyt kissaa. Ei laittanut rikkaa ristiin siivouksen eteen, ei edes ruokalautasiaan vienyt koneeseen. Yritän olla olematta vihainen, mutta en halua olla sen kanssa missään tekemisissä tänään. Tuossa se nyt yrittää jotain kynttilöitä sytytellä, hah.

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Jos miehesi ei auta sinua, se on sinun ongelma, et ole tehnyt selväksi miten työnjako menee teillä. Seksi on asia joka kuuluu avioliittoon, tai muuten miehesi tulee hakemaan sitä muualta.

Vierailija

Pystyttekö puhumaan asioista?

Oletko kertonut miehelle, mitä odotat häneltä siivoamisen suhteen - osallistumista ja tasa-jakoa työsuoritteissa?

Jos et ole kertonut SELKEÄSTI mitä haluat, mies ei tajua, että on toiminut väärin ja ihmettelee, miksi olet äreä ja kiukkuinen.

Jos taas mies tietää että hän ei ole tehnyt osuuttaan niin on varmaan helppo osoittaa miehelle perustellusti, miksi seksiä ei nyt tipu. Jos mies on piittaamaton tunteistasi ja toiveistasi kotitöiden jakamiseksi, niin sitten olet (ja avioliittosi on) pulassa. Muussa tapauksessa tällaiset jutut hoidetaan puhumalla ja se usein auttaa.

Vierailija

Putkiaivoja tai ei niin ei ne keskimäärin niin tyhmiä ole, etteivät tajuaisi, että siivoaminen on työtä ja että vaimo ei siitä nauti sen enempää kuin hekään, ja että on pahuksen itsekästä vaan maata kun toinen raataa. Kyllä ne sen tietää ihan hyvin sanomattakin.

Lainaus:

eikä hän siitä huolimatta tullut, niin ymmärrän vihastuksesi.

Mutta jos vaan marttyyrin raivolla painoit menemään KOKO PÄIVÄN (WTF?)älyämättä tahtoa (putkiaivoista) ukkoasi auttamaan, niin se on voi voi.

.

Vierailija

Minä taas oikein sytyn, kun koti on puhdas. Eilenkin rakasteltiin kesken päivän puhtaissa lakanoissa, kun ne näytti niin houkuttelevalta. Pistettiin vaan ovi lukkoon ja lapset hakkas oven takana.

Vierailija

Ylipäänsä ihmettelen mimmoisia ukkoja te oikein otatte ja vielä lapsia niiden kanssa pukkaatte maailmaan! Ei ymmärrä ei, meillä ainakin ukkokin JOUTUU siivoamaan, se on saletti. Täällä aina puolustetaan mitään tekemättömiä sikojakin, äitejä taas ei koskaan. Älä anna periksi ap!!!

Vierailija

Nainen on luotu miehelleen alamaiseksi. Naiselle on annettu pienemmät kädet että hän pystyisi siivoamaan (nurkistakin) paremmin ja naiselle on annettu römpsä että hän sitä hymyissä suin miehellensä antaisi. Pylly pystyyn vaan sisko...

Vierailija

Yleensä meillä ainakin on niin, että toista huvittaa siivota ja toista ei. Silloin se siivoaa jota se huvittaa. Ei tulisi mieleenkään patistaa toista omaan intooni mukaan. Homma toimii myös toisinpäin, että saan vaikka lukea omissa rauhoissni silloin kun miehellä on siivousvimma päällä.

Toisekseen miksi käytätte seksiä jonakin palkintona siitä, että mies on ollut kiltti ja auttanut? Kohtelette aikuista kuin lasta, jota palkitsette karkkipäivänä. Ei seksiä tarvitse ansaita, se on osa perustarpeita. Ei ole ihme että avioliitot menevät paskaksi jos nainen ottaa marttyyriasenteen, hoitaa kaiken ja palkitsee miestä pimpsalla kuin lasta taikka koiraa hyvästä käytöksestä.

Vierailija

Palkatkaa siivooja. Kaksi tuntia siivousta per viikko tulee maksamaan teille kotitalousvähennyksen jälkeen saman verran, kuin jos yksi teistä polttaisi askin tupakkaa päivässä. Halpa hinta verrattuna avioeroon. Tai voisithan sopia, että miehesi maksaa vuorollaan siivoojan ja sinä siivoat omalla vuorollasi, jos haluat säästää rahaa vain itsellesi, ja viettää säästyneillä rahoilla vaikka leppoisia lomia, jolloin mies hoitaisi lapsia.... Suunnittele ja toteuta parhainpäin :D

Vierailija

Meillä on alusta saakka ollut miehen logiikka, hän tekee mitä huvittaa/jaksaa/ viitsii ja jos on mitään hampaankolossa niin ei varmasti tee mitään. Minä teen sitten kaiken sen mitä on pakko.

Olen aikoja sitten karsinut kaiken minkä voin; hoidan vain mun ja lasten pyykit jne- koska vaikka en keittäis edes ruokaa miehelle, tulis silti tehtyä suurin osa kaikesta- ja mulla on vaativa työ- tienaan enemmän kuin mies- eli se suunnilleen edes puolet vastuusta ja toteutuksesta ei ole liikaa vaadittu. Mutta ei. Miehen mielestä hän tekee valtavasti. Mä olen järjestänyt erinäköistä kekkeriä, pyöritän tätä huushollia ja mies seuraa tv-sarjoja. No- meillä meneekin sitten todella huonosti- ihan samat vaiheet oon läpikäynyt kuin joku tuolla, miehen mielestä minkäänlaisia käytäntöjä ei kannata luoda, syy siihen on se ettei ne kuitenkaan pitäis paikkaansa kun minä en pitäis niistä kiinni. En sääli ukkoa yhtään- olen tullut siihen tuokseen että on ylpeä luonne- ei sen väliä mitä siitä seuraa muulle perheelle.

Siksipä olenkin ruvennut siihen sohvannurkalle kasaamaan ilmoituksia vapaista vuokra-asunnoista. Se että mies ei ota vastuuta pilaa perheen ilmapiirin ja piste.

Aplle ehdotan kuitenkin että ota vastaan mitä hän tarjoaa (meilläkään ei kynttilät syty) ja ota sitten asia puheeksi- ja vaadi yhteistä sopimusta- ei se ole mitään vallankäyttöä vaan päinvastoin; yhteinen sopimus arjen sujumiseksi.

Vierailija

on tärkeää lapsen kasvattamista, eikö. Vai olisiko miehen pitänyt käydä kaljalla.

Otitko itse kahvia, vai kieltäydyikö kauniisti ?

Jos kisan ottaa kotiin perheen jäseneksi, pitää varautua siihen, että joku, vaikka sitten mies (jos ei muut) leikittää sitä.

Olet saanut romanttisen ja lapsista välittävän isän itsellesi.

Lainaus:

En tosiaankaan aio hommailla sen kanssa mitään tänään. Olen siivonnut koko saatanan päivän ja tehnyt kaiken yksin. Mies on lueskellut nettiä, käynyt uimassa toisen lapsen kanssa (kahden kanssa on niin hankalaa), keitellyt kahvia ja leikittänyt kissaa. Ei laittanut rikkaa ristiin siivouksen eteen, ei edes ruokalautasiaan vienyt koneeseen. Yritän olla olematta vihainen, mutta en halua olla sen kanssa missään tekemisissä tänään. Tuossa se nyt yrittää jotain kynttilöitä sytytellä, hah.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat