Sovitaanko nyt kaikki,että niitä joita asia ei kiinnosta,eivät kommentoi tuolle abortti

Vierailija

vouhaajalle enää mitään.Hulluja maailmaan mahtuu,antaa niiden olla,jooko?Mä en ainakaan avaa enää yhtään sen ketjua.

T:Abortin tehnyt onnellinen yhden lapsen äiti

Kommentit (3)

Vierailija

Eivät tee mitään maailman hylättyjen lasten, lastenkodeissa mitä kamalissa oloissa viruvien+vammaisten, katulasten tai prostituoiduiksi myytyjen lasten hyväksi. Ja entä ne lukemattomat tehtaissa yms. työskentelevät, alkaen 4 v. lapset? Entä ne ei-toivotut tyttölapset, jotka jätetään Kiinan maaseudulla ja Intiassa jonnekin puskaan kuolemaan ja villieläinten riepoteltaviksi?

Vierailija

Olen ollut muutaman viikon ulkomailla ja täysin erossa netistä, enkä tiedä ollenkaan mistä on kyse. Mutta silti voin sanoa, että minua ihmetyttää aina miksi vedetään esiin kaikkien maailman lasten ongelmat? Jos joku vastustaa jotain asiaa, niin ei kai se ole pois keneltäkään muulta. Tarkoitan että, voivathan ihmiset ajaa vaikkapa alkoholistien asiaa, ilman että se olisi pois Kiinan kaltoinkohdeltuilta tyttölapsilta. Ymmärsiköhän kukaan nyt mitä tarkoitan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat