hei te kokeneemmat, auttakaa vähän pliiz..

Vierailija

kun mä oon nyt 17wee gimma, ja mä en oo koskaa ollu sillee.. mul on kyl jätkäkaveri myös 17wee, ja ollaa puhuttu jos oltais sillee, ja must ollaan aika kypsiä kun voidaan puhuukki näist asioist.. vähän mua pelottaa, että kuinka se mahtuu sinne, kun oon mä kädellä koittanut housujen läpi, ja aika isolta se tuntuu. mut siis pointti oli nyt se, kun mul on hirvee vauvakuume, ja haluisin tyyliin heti raskaaks, niin kuin mun kandee sit toimii?sille jätkälle en oo uskaltanu sanoo mitään vauvakuumeest, mut luulen et se ois kans ihan lääpällään siihen vauvaan jos tulisin raskaaks..voi vitsi, vauvat on niin ihqi.. :) mul ei siis nyt oo mitää pillereit tai mitää, mut oisko järkevint, että sanoisin sille jätkälle että on, niin sit sekää ei välttis mitään kumia haluis..

Kommentit (8)

Vierailija

miten täällä on noin lapsellista porukkaa, luulin että täält vois tulla hyvii neuvoi nuorelle joka ihan asiallisesti kysyy mielipiteitä. nyt kyl pidän itteeni viel kypsempänä mitä vähän aikaa sit. no, mä ainaski oon onnellinen, ja huomen viel onnellisempi, :)) ehkä mul on oma vauva viel tänä vuonna!!!

Vierailija

noin mäki kyl sen aattelin, etten kertois, mut must on tosi törkeetä että joku heti nauroi mun viestin perään, kyl varmaan jokainen joskus neitsyyttänsä on ollut menettämässä. huomen varmaa meil on se tärkee päivä, kun se jätkä käy eka mummulassa syömäs, niin sit me saadaan olla kahestaa.. jännittää ihan sikana, mut toivottavasti tuun heti raskaaks! :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat