Tultiin miehen kanssa leffasta ja kotona oli vastassa yks maailman kaunein näky

Vierailija

Lapset (6-17v) istu olohuoneen pöydän ympärillä pelaamassa Unoa.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Lainaus:

Lainaus:

kun 4v halaa isin jalkaa ja toteaa: "Mä lakattan isiä tosi kovasti!"

tarktti 1v4kk. meillä puoloista vuotiaalla vasta kaksi sanaa eli tuskin muutkaan tuon ikäiset vielä lauseita puhuu :)

miksei ois voinu tarkottaa 4v?

Vierailija

korjattu mutta vielä on kaksi isoa reikää suulaessa.

Että oliko muita huomautuksia vielä, vai onko mamma vittuillu jo tarpeeksi?

t. se, joka kans lakattaa lastaan kovasti

Vierailija

Pisteet sulle!

Lainaus:

Lainaus:

Mulla sykähti sydän tänään, kun lapsetl (3v ja 6v) istuivat sulassa sovussa vierekkäin nojatuolilla ja katsoivat aamulla lastenohjelmia, kun kämmin vuoteesta ylös, ja mies huusi keittiöstä, että "täällä olis kahvia, rakas".

Vierailija

että kaunein näky on nukkuva lapseni :-)

Kauneimpia lauseita on juuri tuo "rakastan teitä, olette maailman parhaat äiti ja isä" - puuttui sieltä sitten miten monta kirjainta tahansa!

Vierailija

eikä hänellä oo yhtään hammasta vielä suussa. Soittakaa jo jonnekkin et hakevat lapsen pois multa!!!!!

Kattokaa Lolaa, on jo aikuinen nainen ja r-kirjain ei tuu vieläkään oikein.

Vierailija

Lainaus:

Mulla sykähti sydän tänään, kun lapsetl (3v ja 6v) istuivat sulassa sovussa vierekkäin nojatuolilla ja katsoivat aamulla lastenohjelmia, kun kämmin vuoteesta ylös, ja mies huusi keittiöstä, että "täällä olis kahvia, rakas".

Vierailija

mielestä maailman kaunein näky on kun tyttäremme 1v on isänsä sylissä, mies pussailee tyttöä ja pöristelee lapsen masulla, lapsi halii iskää ja kikattaa. vieläkin suht tuoreen äidin silmät kostuu tuosta <3

Vierailija

puhui täysiä lauseita ihan neuvolakortinkin mukaan ! Neiti on vieläkin superkova puhumaan...

Lainaus:

Lainaus:

Lainaus:

kun 4v halaa isin jalkaa ja toteaa: &amp;#034;Mä lakattan isiä tosi kovasti!&amp;#034;

tarktti 1v4kk. meillä puoloista vuotiaalla vasta kaksi sanaa eli tuskin muutkaan tuon ikäiset vielä lauseita puhuu :)

miksei ois voinu tarkottaa 4v?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat