Mieheni kaverin vaimo tuli syyttämään minua siitä että hajotan heidän parisuhteensa

Vierailija

Olin viikko sitten parin ystävän kanssa radalla, pitkästä aikaa. Mukava ilta muuten, mutta tämä miehen ystävän vaimo tuli juttusille loppuillasta. Ensin jutteli kaikkea ympäripyöreätä, kunnes alkoi "avautumaan" minulle parisuhteestaan. Kertoi kuinka heillä menee vähän heikonlaisesti nykyään, mies on välinpitämätön, puhumaton jne.

Ensin ihmettelin miksi hän minulle tilittää asioita, eihän me mitään ystäviä olla, noin kerran vuodessa nähdään. Sitten kertoi varsinaisen jymyuutisen, miehensä on ihastunut minuun, on kuulemma ollut pitkän aikaa. Menin siinä hieman noloksi, en nyt olisi halunnut sitä tietää. Ja sanoinkin tälle naiselle sen. Alkoi suurinpiirtein huutamaan minulle että minä kuitenkin yritän iskeä miestänsä häneltä, hymyilen ja osoitan huomiota joka kerta kun tämä mies on meillä. Hänen mielestään minun pitäisi lopettaa hänen miehelleen puhuminen, ettei mies vaan saa mitään vääriä käsityksiä minun aikeistani. Olla kuulemma mykkänä jos miehensä käy kylässä, tai kaikkein mieluiten poistua kotoani kokonaan. Vastuu on minullakin jne.

Siinä vaiheessa minä suutahdin, olisiko parempi jos hän pitäisi miehensä kurissa. Minä teen kotonani niinkuin haluan. Jos heidän parisuhteensa kaatuu siihen että minä juttelen hänen miehensä kanssa niin kaatukoon.

Kommentit (8)

Vierailija

Moni epätoivoisessa tilanteessa oleva nainen voi varmasti syyttää "toista naista" mielessään, jopa tavallaan oppia vihaamaan tätä, mutta että tulee oikein ääneen sen sanomaan. Huh! Siinä on kyllä naikkonen, jolla omat ongelmat on sumentanut järjen...

Ja juu, eipä tuo sinun ongelmasi ole. En toki tiedä millainen ihminen olet ja oletko esim. luonnoltasi sellainen iloinen ja lämmin tyyppi, jonka käytös mielletään helposti flirttailevaksi, mutta vaikka olisitkin, niin eipä se silloinkaan sinun vikasi olisi. Miehen on itse muistettava, että on jo parisuhteessa. Miten ylipäänsä hänen ihastuksensa oli tullut tuon naisen tietoon? Kuka hullu sellaista tunnustaa?

Vierailija

Mä en kyllä ymmärtäisi yhtään. Rasittavaa tuollainen. Katkaisisin välit. En kaipaa ystävikseni tuollaisia hysteerisen mustasukkaisia, sotkevat kohta oman elämänikin. Tiedän kokemuksesta, että ihan turha yrittää järkeä puhua.

Vierailija

älä välitä niistä! Taitaa olla joku toinen tämmönen mustasukkanen törppö..

Vähä samanlainen tarina minulla, mutta oli vain kyseessä hyvät ystävät ja menivät siinä sit ystävyyssuhteet. Minusta tehtiin myös se suhteen kaatumisen syyllinen, vaikka en ollut tehnyt todella yhtään mitään. Enkä ole mikään flirttityyppi.

Suosittelen kovasti, että katkaisette miehenne kanssa välit tähän pariskuntaan (jos siis ovat vielä pariskunta) kokonaan ainakin hyväksi toviksi. Nimittäin jos nainen oikein typeräksi heittäytyy, voi hän yrittää kostaa sinulle "miehen viemisen". Tavalla tai toisella.

Ihastumisia nyt tulee ja menee elämässä, parisuhteenkin aikana. Sen nyt varmaan kaikki tietävät, mutta eihän niitä nyt välttämättä kannattaisi aina puolisolle edes kertoa ja pahoittaa hänen mieltään..

Jaksamisia sinulle ap!

Vierailija

Sanoisin varmaan itse miehelle että hänen kannattaisi keskittyä ehkä enemmän parisuhteeseensa ja vähän aikaa välttelisin kutsuja käymään tms.

Vierailija

minnekään piiloon juttelemaan syntyjä syviä, mitä nyt ollaan porukalla (mieheni läsnäollessa) juteltu kaikkea mitä nyt ihmiset, kaverit juttelee. Leffoista, töistä jne. Eikä minulla ole tapana flirttailla, koska mielestäni sillä on tietty tarkoitus.

Ilmeisesti tämä mies oli vaan sanonut vaimolleen ihastuneensa minuun, kai riidan yhteydessä...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat