mitäs veikkaatte..soittaako mies ikinä?

Vierailija

Tänään aamulla sattui jotain aika erikoista, bussipysäkillä alkoi kivannäköinen mies jutella mukavia. Tultiin hyvin juttuun, naurettiin toistemme jutuille. Lopuksi mies esitteli itsensä, kysyi kahville joskus. Antoi numeronsa ja minäkin omani, kun sitä niin veikeästi pyysi. Nyt kuumeisesti mietin, että mahtaako puhelua koskaan tulla..odotan sitä kyllä kovastikin. Mitäs luulette, miten käy??

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Lainaus:

Mä odotan malttamattomana mitä tapahtui. Niin ja kivaa kun kerrankin näin positiivinen viestiketju tällä palstalla! Mä muuten ihmettelen ihan äimänä, että miten tälläistä tapahtuu Suomessa, mahtoi olla aika rohkea mies!

Tietysti keskustelua oli jo käyty seuraavalle sivulle asti ja mä ehdin innostua. Olen pahoillani, ettei tästä tullutkaan mitään suurta rakkaustarinaa ;-)

t:edellinen

Vierailija

Ei siis miehestä mitään ole kuulunut. Toisaalta oon ihan tyytyväinen että laitoin sen viestin, selvisipähän ettei mies ihan tosissaan ollutkaan kinnostunut. Nyt jo koko juttu vähän hymyilyttää, vaikka harmittaakin tietysti :) Ei noita miehiä kai ikinä opi tajuamaan..?

Vierailija

ei oo soittoa ainakaan vielä kuulunut :( ja joo, oon aika kärsimätön nyt tämän asian kanssa, mutta kun se mies vaan jotenkin kolahti, niin hullulta kuin tää nyt ehkä kuullostaakin.

Vierailija

tollaisia rakkaustarinoita on ihana lukea..mulla on niin paljon ollut epäonnea rakkausasioissa, mutta ihan kokonaan en ole toivoa menettänyt. Ap, taas :)

Vierailija

Itseäni kyllä ärsyttää minkäänlaiset aikuisten pelailut, joissa pitäisi odotella tietty aika esimerkiksi yhteydenottoon. Itsekin sinkkuna otin yhteyttä kivaan ihmiseen, jos siltä tuntui. Jos toista ei kiinnosta, niin pääseepähän itse irti pohdiskeluista ja epävarmuudesta. Kaikista naurettavinta on jäädä haikailemaan kadotettuja mahdollisuuksia.

Vierailija

En sitten malttanut enää odottaa, ja menin hölmönä laittamaan miehelle viestiä. Viestistä jo monta tuntia, eikä vastausta kuulu :( Eli se siitä sitten..kyllä harmittaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat