pettämisestä

Vierailija

Onko mielestänne pikku pusuttelu illan päätteeksi pettämistä?

Entä se jos harrastaa netissä sekstailua ja laittaa ilmoituksia senssipalstoille ja harrastaa henk. koht. meilejä saman tyypin kanssa useampaan otteeseen?

Kommentit (8)

Vierailija

itse omassa parisuhteessaan mikä on pettämistä ja mikä ei. Jollekkin se voi olla jo vaikka tanssiminen ja joillekkin ei. Jotkut sallivat jopa sekstailun toiset ei.

Mä lasken pettämiseksi ne asiat mitä ei vois oman puolison edessä tehdä.

Vierailija

Kuvitellaampa että haaveilet suklaalevystä. Suklaan ajattelu ei ole syömistä, mutta jos rapsautat pienen palan suklaan reunasta, laitat sen suuhusi ja ja nielet. Se on syömistä vaikka et koko levyä söisikään.

Vierailija

jos kaikki päivät vaan haaveilee seksisessioista toisen miehen kanssa.

Vaikka ei ole ikinä tehnyt mitään muuta kuin jutellut ko. miehen kanssa eikä ole edes nähnyt häntä puoleen vuoteen... mutta päivät siis täyttyy hänen ajattelemisestaan. Onkos se sitten pettämistä? Ja jos on niin voisko siihen sitten saman tien ottaa yhteyttä ja pyytää nussimaan? jos kerran on pettäjä jo joka tapauksessa niin miksi sitten pidättäytyä toimimasta?

Vierailija

puolelle voimakkaasti kallistuu jos ei meinaan ole tuo sellaista toimintaa mitä teillä yleensä harrastetaan puolison silmien alla, eli siitä on sovittu etukäteen että toi on ok kummallekin. siinä menee mun meielstä pettämisen raja.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat