millaisia kokemuksia emmaljunga scootereista?

Vierailija

voiko olla ainoat vaunt/rattaat yli puolivuotiaalle.. sitä kun ei saa ihan vaakatasoon, niin onko hyvä nukkua pväunet niissä?

toisaalta onhan sitteri ja turvakakalokin hiukan pystyasennossa...

entä muuten, ovat varmaan tosi hyvät, vai?

Kommentit (12)

Vierailija

Ostettiin scootterit yhdistelmien jälkeen kun lapsi oli n 1,5v. Scootereissa pystyy kyllä nukkumaan. Mutta aika heikot rattaat mielestäni. Nyt reilun vuoden käytön jälkeen kuomusta on irronut erään ruuvin suoja (ei huomattu irtoamista) ja nyt tämä ruuvi on repinyt kankaaseen reiän. Yksi rengas lisäksi vähän "nilkuttaa". Sieltä on kai mennyt joku kenno rikki. Lisäksi kangas on likainen, eikä sitä saa pesemällä puhtaaksi. Vaaleat kohdat on sijoitettu huonosti (juuri siihen mihin rapaiset kengät osuvat ensin ja samoin käsinojiin). Lumikeleissä on huono työntää.

Joten minä ainakaan en suosittele kyseisiä rattaita.

Vierailija

hyvät,liian pysty asento nukkuessa (valuu). valjaat ihan hullut (olkapään yli tulevat hihnat) hirveän isot vaikka kiristetty pienimmäksi mahdollisiksi. Meilläkin on mennyt yhdestä renkaasta kenno,mutta kuljetaan paljon. Rullaavat huonosti.

Vierailija

Lainaus:

Nyt reilun vuoden käytön jälkeen kuomusta on irronut erään ruuvin suoja (ei huomattu irtoamista) ja nyt tämä ruuvi on repinyt kankaaseen reiän. Lisäksi kangas on likainen, eikä sitä saa pesemällä puhtaaksi. Vaaleat kohdat on sijoitettu huonosti (juuri siihen mihin rapaiset kengät osuvat ensin ja samoin käsinojiin). Lumikeleissä on huono työntää.

Joten minä ainakaan en suosittele kyseisiä rattaita.

Ei ne itsestään kunnossa pysy, oli merkki mikä tahansa :-)))

Vierailija

ainoina rattaina, kun yhdistelmät annettiin eteenpäin. Meillä taas puolivuotias pystyi hyvin istumaan ja nukkumaan niissä verrattuna yhdistelmien (en muista merkkiä) ratasosaan, jossa ei pysynyt ollenkaan valumatta. Istuinosa on hyvin pehmustettu ja talvella ollaan käytetty vielä Duopussia (lämpöpussi).

Mun mielestä on hyvä työntää monenlaisella kelillä, tosi kevyet ja silti isot pyörät.

Mitäs rattaita (jos jätetään yhdistelmät pois) suosittelisitte enemmän?

Vierailija

Olleet nyt käytössä 1v2kk eikä mitään valittamista. Hyvin kulkee joka säässä ja ovat kevyet vaikka meillä on niissä myös seisomalauta.Menevät minusta ihan tarpeeksi makuuasentoon ja meidän lapsi nukkuu niissä ainakin ihan tyytyväisenä. Osttettiin niihin lisäksi lämpöpussi ja jalkapeite niin ovat oikein hyvät talvipakkasilla. Jalkapeitosta lähti yksi neppari irti, mutta liikkeessä laittoivat uuden tilalle, ilmaiseksi tietysti kun takuu oli voimassa.

Eivät ole hirveästi likaantuneet vaikka väri on vaaleahko (jungle) JOs likaantuu niin aika hyvin kostealla saa pyyhittyä pois, meillä ei siis ole tarvetta ollut muuten kankaita edes pestä. Jalkatuen kankaanhan saa käännettyä toisinpäin, toisella puolella on rapasuoja, eli kangas on vähän kuin kurahousuissa. Meillä toisin ei sitä puolta ole kokaan käytetty.

Minulla ei ole näistä mitään pahaa sanottavaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat