Alkoholiton ja tavallinen viini

Vierailija

Hei,

Teen opintoihini liittyvää lopputyötä, jonka aiheena on alkoholittomat ja tavalliset viinit. Tutkimuksen kohderyhmänä ovat raskaana olevat naiset sekä imettävät äidit.

Mikäli olet kiinnostunut osallistumaan tutkimukseen, alla on linkki:

http://www.webropol.com/P.aspx?id=288107&cid=62537136

Tutkimuksen aiheena on viineihin ja alkoholittomiin viineihin liittyvä kiinnostus sekä mielikuvat. Kohderyhmänä on raskaana olevat naiset ja imettävät äidit. Tutkimuksen kysymykset liittyvät osin viinin ja muiden alkoholituotteiden juontiin, mutta tutkimus ei ota kantaa alkoholin juontiin raskauden tai imetyksen aikana. Tutkimukseen toivotaan vastauksia alkoholia juovilta ja niiltä jotka eivät sitä juo. Tutkimuksen kaikki vastaukset kerätään nimettöminä ja käsitellään luottamuksellisina. Yksittäisiä vastauksia ei julkaista. Kysymyksiin vastaaminen kestää 10 - 15 minuuttia.

Lämmin kiitos avustasi!

Tuomas Meriluoto

Kommentit (6)

Vierailija

Jos ei ole raskaana eikä imetä, ei voi vastata. Itse lopetin imetyksen 1,5 kk sitten joten tuskin olisin vastannut kovin eri tavalla jos vielä imettäisin :)

Vierailija

Kävin vastaamassa kysymyksiin -tosiaan mielenkiintoinen aihe! Tsemppiä tekijälle- toivottavasti saat paljon vastauksia ja materiaalia työhösi! t. Sirpa

Vierailija

Minulla on 2 lasta eli kaksi raskaus- ja imetysaikaa takana. Olen viiniharrastaja ja raskauksien aikana olen tutustunut alkoholittomiin viinivalikoimiin.Koin tämän aiheen tosi mielenkiintoiseksi ja olisinkin mielelläni vastannut kyselyyn "menneisyyden" perusteella. Miksei sinua kiinnosta jo synnyttäneiden / imetyksen lopettaneiden äitien mielipiteet??

Vierailija

..mulla meni ehkä vähän enemmän aikaa ku vastasin, mut no hätä... lapset nukkuu ja on kiva hörppii kahvia ja vastailla ... kun on ns "oma aika" menossa ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat