Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi telkkari aina auki?

Vierailija

Valitettavasti olen yksin mielipiteeni kanssa, että sen pitäisi olla kiinni suurimman osan päivästä. Kamalaa melusaastetta. En aina maksa kaapelitelevisio maksua ajoissa ja silloin on hieman parempi kun ne sulkee kaapelikanavat. Valitettavasti televisiossa on nykyään jo enemmän kanavia kuin ne 2-4...

Kommentit (7)

Vierailija

meillä on kyllä ihan hieno taulutv paraatipaikalla ;) mutta auki se on tasan näinä aikoina: viikonloppuaamut n. 8-9.30 (lastenohjelmat), arki-illat (ei aina mut ehkä 3 iltaa viikossa) n. 17-18 ja joskus iltaisin n. 21-22. Muuten se onkin kiinni.

Lapsia kolme, vauvasta kouluikäiseen, enkä halua että näkevät esim vahingossa uutisista jotain kamalaa tai - god forbid - jotain salkkareita tms sontaa. Ja me miehen kanssa muutenkin ahdistutaan jos tv paasaa olkkarissa.

Vierailija

Katselen paljon asuntoilmoituksia netistä ja on jäänyt vaivaamaan että miksi kuvissa on aina telkkari auki? Sama noissa innon "arvostele mun kämppä" -kuvissa. Tiedän myös tuttavaperheitä, joissa telkkari paasaa olohuoneessa vaikkei siellä kukaan edes oleskele.

Toinen asia noissa valokuvissa on vessanpöntön kansi, mutta tässä asiassa taidan olla vaan nipo?

Vierailija

Joskus toki telkku jää päälle kun mennään vaikka keittiöön syömään, mutta yleensä se on kiinni, jollei joku sitä katso.

Vierailija

Mä voin myöntää, että netissä surffailun lisäksi mun harrastus on telkan tuijottaminen. Meillä telkkari on käytännössä aina auki, paitsi arkipäivisin se on kiinni 9 - 17. Nytkin se on auki, vaikkei sitä kukaan katso, mutta ehkä mies tulee kohta katsomaan.

Uusimmat

Suosituimmat