Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäreiluja opettajia!

Vierailija

Siis on totta että opettajat osaavat olla rasistisia, jos haluavat!

Itse yläasteella ollessani muistan tapauksen, kun olin seitsemännellä luokalla. Sain sen vuoden ainoasta terveystiedon kokeesta 8:lla alkavan numeron. No lukuvuoden alussa opettaja olikin sanonut että vihko vaikuttaa arvostelussa. Täytyy myöntää ettei vihkoni ollut mitenkään hyvässä kunnossa, mutta käsialani on aina ollut siistiä, ja oli vihkossa sentään vielä kannet paikallaan : ).

En kuitenkaan ollut todellakaan valmistautunut numerooni. Odotin saavani 7 tai kahdeksan, mutta todistukseen tulikin 6! Aivan älytöntä!

---Vuotta myöhemmin minulla oli edelleen sama opettaja terveystiedossa, ja sinä vuonna myös englannissa! Englantini oli ollut aiemmin 9, ja tasoni ei laskenut juuri ollenkaan... itse asiassa sain melkeimpä parempia arvosanoja, mutta numero laski silti 8:saan!

Terveystiedossa taas olin tehnyt vihkostani mahdollisimman hienon, kaikki päällystykset, monisteiden liimaukset yms. Ja koetuloksenikin oli edellisvuoden tasoa. Läksyjä olin unohtanut muistaakseni kerran... noin 5 edellisvuotta vähemmän.

Odotin siis VÄHINTÄÄN 8 todistukseen, mutta sainkin uuden kuutosen! Millä oikeudella opettaja siis antaa sellaisen numeron. En ole pystynyt käsittämään sitä silläkään oletuksella että arvostelu tiukkenee joka luokalla.

Kommentit (3)

Uusimmat

Suosituimmat