Itsensä esittely työpaikkahakemuskessa? WOOOT?

Vierailija

Mitä ihmettä työnantajat odottava, että netissä täytettävään työpaikkahakemukseen laitetaan itsensä esittely -kohtaan?

Jos kerran muualla tulee kohtia, joissa perustellaan, miksi juuri minun pitäisi saada ko. työ, niin itsensä esittelyssäkö pitäisi kertoa itsestään henk.koht jotain? Perhetilannetta? MITÄ?

Kommentit (3)

Vierailija

Hei, olen xxx ja ikää on xxx. olen käynyt xxx koulun sekä kursittanut itseni xxx.

lapsiakin löytyy x, ja olen avio/avoliitossa.

Harrastan xxx ( varsinkin jos harrastus edes mitenkään liippaa työtä, tai se on niin yltiömielenkiintoinen, että mahdollisesti se herättäisi uteliaisuuttta)

Siis eli ihan normi esittely..

Ja siihen miksi minun kuuluu työ saada. perustellann sitä kuinka hyvä on esim tiimityöskentelyssä, jne.. ei ole vaikeaa..

Mollin sivuilla on muuten ihmisten cv tiedostoja joista voi käyä katselemassa malleja.

yksi hakemus mulla oli aikoinaan 3 rivin pituinen ja sain sen paikan. Pomo soitti silloin, ettei ollut ikinä nähnyt niin lyhyttä ja ytimekästä hakemusta, joten oli pakko nähdä kuka sen takana on. heh..

Tosin työ oli sitten sen laatuista etten tykännytkään joten lähdin pois, mutta paikan sain.

Vierailija

Lainaus:

ja tarinoit pitkät pätkät parisuhteestasi ja lapsistasi...

Joo, tyhmä kysymys. Myönnän. MUTTA musta on ihan älytöntä, että ko. työhakemuslomakkeessa on monia asioita niin, että ne tulee melkein triplana mainittua. Siksi puntaroin tuota itseni esittelyä. Lapset ajattelin mainita heti ekana ja tokan sekä kolmantena. Ehkä neljäntenä ja viidentenäkin. Lapsia siis kolme ei viisi. Miestä tuskin noteeraan. Mutta naapurit ja vanhempieni varallisuuden voisin selvittää.

Painunpa keksimään itselleni hauskan ja erikoisen harrastuksen :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat