Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä liikkeistä keskituloiset voisivat löytää tyylikkäitä ja kestäviä ja laadukkaita huonekaluja?

Vierailija

.

Kommentit (3)

Vierailija

esim. Antiikki Fasaani (Helsingissä Korkeavuorenkadulla ja Lohjalta löytyy myös) on erinomainen paikka. Lasten huoneeseen ostettiin just punainen "satutuoli" eli nojatuoli missä voi lukea satuja lapsille yhdestä käytettyjen tavaroiden liikkeestä. Se maksoi 50 euroa kotiinkuljetettuna. Ei varmaan kestä yli viittä vuotta, mutta kestää kuitenkin aikasta kauan ja sopii tosi hyvin lasten huoneeseen.

Sohva ostetiin uutena Iskusta, samoin kaapistot ostettiin uusina lastenhuoneeseen, ne ostettiin IKEAsta.

Kun ostaa käytettynä säästää myös luontoa:-) Ja voi löytää ihania tavaroita. Nyt on etsinnässä korkea kulmakaappi olohuoneeseen. Sellaista ei ole kyllä löytynyt alle kahden tuhannen euron joten ei ole raaskittu ostaa.

Vierailija

valikoiden, saat parhaan hinta-laatusuhteen. Esim. Ikean massiivipuiset lipastot ja hyllyt on oikeasti hyviä ja kestäviä. Paljon riippuu tietenkin omasta maustasi, kaikkiin ei Ikean tyyli pure.

Vierailija

hinta-laatusuhde

Itse olen hyvätuloinen, mutten ainakaan toistaiseksi mitenkään varakas, ja aloitin kierroksen Vepsäläisestä ja Artekista, kun lapsuudenkodissanikin on aina panostettu tyyliin ja laatuun. Kiersin sitten Iskut, Askot, Suomi-soffan, Kodin Ykkösen ja Maskun. Olin siis sisustamassa ensimmäistä "kunnon" asuntoamme. Vaihtuviin opiskelubokseihin ym oli aina haettu tilapäiskamat Ikeasta tms, ja Ikean laadusta ei ole tullut hyvää käsitystä, vaikka yksittäisiä kivoja juttuka sielläkin on.

No, artekin ja vepsäläisen hinnat kyllä aiheuttivat ahdistusta, ei huvittanut pidentää asuntolainan maksuaikaa ihan kamalasti.... Lopulta ostimme kaikki hyllyratkaisut Lundiasta ja huonekaluista suurimman osan Maskusta, jonkin verran artekin tarjousviikolta, ihan pari juttua Ikeasta ja sohvapöydän Vepsäläiseltä. Maskua olen pitänyt tyylittömänä ja jotenkin kamalana kauppana ennen... Enkä myyntityyliä edelleenkään asiallisena ehkä pidä, eikä ollu suomalaista työtä tietenkään, mutta suurimmaksi osaksi ostosten hinta-laatusuhde on tuntunut erinomaiselta, ja ulkonäkö on täysin ok, kunhan valitsee sieltä tyylittömyyden joukosta ne hyvät. Ja hinnat oli sellasia, että jos taapero saa oksennustaudin, niin ahdistua ei tarvitse eikä lukita lasta kylppäriin.

Mutta kiertely kannattaa ehdottomasti, jokaisella on oma makunsa ja omat tarpeet.

Uusimmat

Suosituimmat