Perheen ja uran kanssa tasapainotteleva äiti vastailee paritalon

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

syövereistään hetken. Mitä haluaisit kysyä?

Kommentit (9)

Vierailija

Musta tuo oli mielenkiintoinen kysymys että paljonko on koko perhe yhdessä. Meillä ainakin riippuu viikossa tosi paljon.

Onkohan paljon perheitä jotka joka ilta syövät koko perheen voimin esim. klo18 illallista. Meillä tuo ei ainakaan onnistu; vaikka vain noin kerran-kaksi viikossa olen vielä töissä/työmatkalla tuossa vaiheessa lasten harrastukset ja omat/miehenb menot lohkaisevat illallisaiakaa. Yritämme aina syödä yhdessä ja vähän paremmin vähintään yhtenä arki-iltana viikossa. Ja viikonloppuisin tietysti myös.

Vierailija

Lainaus:

Podetko riittämättömyyden tunnetta? Kuinka paljon yhteistä aikaa perheellänne on viikossa ( = kaikki ovat läsnä samassa paikassa)? Mitä luulet lastesi muistavan lapsuudestaan?

...lisäksi lapsen mentyä nukkumaan kirjoittelen usein sähköposteja tms.

Poden välillä riittämättömyyden tunnetta, mutta en mitenkään ongelmaksi asti - uskon tämän asian vaivaavan aika montaa meistä työolosuhteista riippumatta.

Perheellä on yhteistä aikaa arkisin aika vähän, koska molemmat vanhemmat harrastavat 1-2 krt., eli yhteensä 2-4 arki-iltaa. Joko niin, että samana iltana molemmat käyvät salilla/lenkillä, jolloin emme juurikaan ole yhdessä kotona tai sitten eri iltoina, jolloin yhteistäkin aikaa jää vähän enemmän. Viikonloppuisin vietämme pääosan ajasta yhdessä.

Lapsuudenmuistoiksi toivoisin jäävän juuri kodin rauhan (tämä on oma "pesämme"), mutta myös yhdessä tehdyt ja koetut matkat yms.

Vierailija

Podetko riittämättömyyden tunnetta? Kuinka paljon yhteistä aikaa perheellänne on viikossa ( = kaikki ovat läsnä samassa paikassa)? Mitä luulet lastesi muistavan lapsuudestaan?

Vierailija

Työni on minulle tärkeä osa elämää, ja koen satsanneeni paljon siinä menestyäkseni.

Ulkopuolisilla mittareilla mitattuna ura on myös oikeampi termi, eli olen edennyt eteenpäin ja vastuullisempiin tehtäviin johdonmukaisesta - mielestäni myös yksi uran käsitteeseen kuuluva asia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat