Yleisöluistelu jäähallissa! Saako vanhempi olla kengät jalassa, vai..

Vierailija

saako jäälle mennä ainoastaan luistimilla? Ekaa kertaa menossa :)

Kommentit (15)

Vierailija

Kun kerran kukaan ei vitutukseltaan tullut sulle aukomaan päätään, niin silloinhan se on ihan okei ja voit jatkossakin pilata jään ja muiden luistimet.

Vierailija

ja joutua terotuttamaan luistimet uudestaan. Kunnon taitoluistimia ei muuten ihan joka liikkeessä terotetakaan ja ei ole halpaa myöskään...

Vierailija

kengillään, joiden pohjat on pessyt ja kuivannut hyvin huolellisesti ennen jäälle menoa. Kentän laidalle tulee Tiina joka on ekaa kertaa hallissa lastensa kanssa. Hän miettii että voiko mennä vai eikö voi mennä kengillä. Hän näkee Alman tepastelevan kengillä jäällä, joten Tiina tyytyväisenä matkii Almaa. Tiinan kenkiä ei vaan ole pesty ennen jäälle menoa. Ei niissä näkyvää hiekkaa ole, mutta jäänpinta imaisee näkymättömätkin hiekat.

Alman lapsi luistelee Tiinan hiekkaan ja luistimet tylsistyvät. Paha saa palkkansa, mutta niin tylsistyy niiden muidenkin luistelijoiden terät.

En ymmärrä mikä tässä asiassa on niin vaikeaa? Hallijäälle EI MENNÄ KENGILLÄ!!

Musta on naurettavaa ja itsekästä ajatella aina vaan sitä, että kun MUN kengissä ei satu olemaan hiekkaa, niin MÄ voin jäälle mennä. Tää on niin tyypillistä 80-lukulaisten ajattelua. Ei välitetä tippaakaan muista.

Jos minua vastaan tulee joku hallijäällä kengillänsä, niin sen lisäksi että siitä huomauttaisin ao henkilölle, kävisin myös ilmoittamassa henkilökunnalle, jotta tietävät kuka maksaa seuraavan jäädytyksen.

Vierailija

Ei ole väliä huomaako joku sinua vai ei, mutta kengillä ei ole asiaa hallin jäälle!!! Pihajäällä saat tehdä mitä haluat.

Muuten: en mäkään tykkää luistella, niin vaan puin luistimet jalkaan ja menin niillä jäälle nostelemaan muksua pystyyn. Jos et sä osaa luistimilla pystyssä pysyä, älä mene sinne hallin kentälle!!! Pysy pihalla lapsesi kanssa sitten tai pyydä jotain muuta jeesaamaan muksuasi.

Lainaus:

huonona luistelijana pysyisi luistimilla pystyssä, jos minun pitäisi lasta nostella tai tukea siellä. On siellä muitakin kengillä ollut, eikä kukaan koskaan ole mitään sanonut. Ehkä en vaan ole huomannut mulkoiluja...

Vierailija

Kyllä kai sen ihan silmällä näkee onko ne kengät hiekassa, ja ne voi kenties vaikka puhdistaa ennenkun jäälle menee. Jos siis on pakko sinne kengillä mennä. Ihme nipoja taas liikkeellä.

Vierailija

... joissa ei ollut hiekkaa, nostelin lasta välillä ylös ja välillä kärräsin pienempää vaunuissa kaukalon ulkopuolella eikä kukaan tullut aukomaan päätään.

Vierailija

josta mennään jäälle. Etteivät A) terät menisi pilalle B) on vaarallista taitoluistelijoille jos jäässä on hiekkaa tai muuta roskaa

Vierailija

Olen luistellut siitä asti, kun on ollut jäitä, lähes päivittäin lasteni kanssa. Luistelu on kivaa ja se on todella tehokasta liikuntaa. Huono luistelutaito ei parane olemalla kentän laidalla, vaan ainostaan harjoittelemalla. Lapsetkin oppivat paljon nopeammin, kun aikuinen näyttää vieressä, miten tehdään eikä ole koko ajan pitämässä kainaloista kiinni.

Vierailija

huonona luistelijana pysyisi luistimilla pystyssä, jos minun pitäisi lasta nostella tai tukea siellä. On siellä muitakin kengillä ollut, eikä kukaan koskaan ole mitään sanonut. Ehkä en vaan ole huomannut mulkoiluja...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat