Masentaa Facebookin lukeminen, kun kaikilla

Vierailija

töitä ja lapsia. Kuulostaa ihanan tavalliselta. Itse en ole saanut lapsia, enkä ehkä saakaan.

Minusta se on vain se aika, silloin joutuu olemaan kotona. Älä masennu, vaan ole onnelinen siitä mitä sinulla on. Siitä on moni kateellinen sinun fbtäsi katsoessaan.

Kommentit (13)

Vierailija

Lainaus:

että siellä ihmise, joilla oikeasti ei niin häävisti mene, valuuttelevat ja esittelevät vain elämäänsä. Eikös se niin mene, kell´ onni on, se onnen kätkeköön. Oikeasti onnellisen ihmisen ei tarvi suuremmin esitellä ja todistella toisille.

ihan samaa mieltä!!!! siellä monet minunkin kaverini joilla on parisuhdeongelmia jne, vakuuttelevat rakkauttaan ja todistelevat että lujaa menee! vaikka siis todellisuus ihan toinen. itse juuri poistin sieltä suuren osan kuvistakin kun ärsyttää ku jotkut puolitutut entiset rinnakkaisluokkalaiset tyyliin, pyytävät kaveriksi.ei niiden tarvitse mun kuvia nähdä eikä elämästäni tietää kun eivät ole tähänkään asti tienneet.

Vierailija

Facebookista ei kannata ottaa itselleen paineita. Lienee luonnollista, että ihmiset haluavat esittää elämästään "parhaita puolia", mutta luonnollista on myös, ettei kaikilla koko ajan mene hyvin.

Itse olen päivittänyt statukseeni myös ikävämpiä uutisia sairauteeni liittyen. Ja huomannut muidenkin tekevän niin. Minäkin kuulun niihin, jotka tällä hetkellä pitää ap:n elämää antoisana - muuta en tällä hetkellä haluaisikaan kuin lapsia, terveyttä ja työtä. Mitään niistä minulla ei juuri nyt nimittäin ole. :(

Vierailija

että siellä ihmise, joilla oikeasti ei niin häävisti mene, valuuttelevat ja esittelevät vain elämäänsä. Eikös se niin mene, kell´ onni on, se onnen kätkeköön. Oikeasti onnellisen ihmisen ei tarvi suuremmin esitellä ja todistella toisille.

Vierailija

kavereilla ja exillä menee lujaa, tekevät hienoja matkoja ja järkkäävät mahtavia bileitä. Sitten aina välillä joku lähettää viestiä ja kysyy, että miten menee, niin ei tekisi mieli edes vastata. Miten menee? No töitä ja lapsia, niinkuin aina ennenkin. Mitään matkoja ei edes tehdä kun ei ole varaa.

Taidan vaikuttaa aika tylsältä ihmiseltä noin niinkuin ulospäin?

Vierailija

Tulee mieleen, että ne on tosi suuret luokkabileet, joissa pitää näyttää että hyvin menee. Ja siis mulla meneekin kyllä ihan hyvin, tai siis olen tyytyväinen itseeni. Mutta silti, ahdistava koko paikka! =)

Vierailija

sillä niin moni juhlii velaksi ja korttitalot on sortumaisillaan.

Ei okein riitä empatiaa kuunnella erästäkin, joka rällännyt viime vuodet. Velkaa velan päälle, kun on pitänyt nähdä ja kokea ja saada kaikki mahdollinen, vaikkei raha riitä. Nyt on kortit otettu pois, merkintä luottotiedoissa ja ties mitä. Kannattikohan?

Vierailija

jättäisin mielelläni matkat ja bileet pois.

mutta on niin paskoilla munasarjoilla ihminen luotu, että lottovoitto on se yksikin lapsi. Jota toivottu ja toivo menetetty seittämän vuotta (kaksi keskenmenoa tuossa ajassa)

Vierailija

Kyllä minä olen facebookista lukenut kavereiden huonojakin uutisia. Itse olen pysytellyt aikalailla small talk -linjalla siellä, kuten muutenkin netissä.

Vierailija

En ole kertaakaan lukenut niistä tilapäivityksistä mitään "sainpa ison palkankorotuksen ja ostinpa pramean talon" -tyylistä... Pikemminkin ne ovat sellaisia "Mari laittaa lihapullia ja katsoo Myyrää telkkarista" -henkisiä.

Vierailija

kavereiden hauskoja juttuja mitä ovat puuhanneet, vaikka oma elämä onkin kodin ja lasten ympärillä. Vielä kun hauskasti kirjottavat, niin saa usein makoisat naurut :)

Vierailija

saa kuvat ja statusviestit näkymättömiin tietyille tyypeille eli puolitutuille "kavereille" ei tarvitse kaiken näkyä.

Ja asiaan: mua masentaa lukea FB:a koska kaikille tuntuu olevan vauva tulossa ja MULLE EI :((( Paha mieli viikoittain, kun toisten raskauksia ja synnytyksiä saa melkein livenä seurailla. Ja vauvojen kuvat tietty vielä siihen päälle. Olen kai masokisti, mutta en voi olla lukemattakaan.

Ap:lle lohdutukseksi siis, että aina sitä kadehtii kai toisten juttuja. Toki minä sitten matkustan ja biletänkin, mitä muuta tekisin saadakseni elämääni mielekästä sisältöä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat