Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita laihiksen hiljattain aloittaneita? Miten on kilojen pudotus edennyt?

Vierailija

Mä olen kaksi viikkoa ollut "laihiksella" vaikka elämänmuutoksestahan pitää puhua jos haluaa kilot ainiaaksi kuriin.

Olen yrittänyt laskea painonvartijoiden pointseja (vaikken käykään heidän ryhmissään mutta vanhoja niiden materiaaljean löysin), mutta en ole aivan pysynyt päiväsyöntirajoissa. Olen syönyt 20-30 pointsia päivittäin, vaikka tuosta on vähennetty liikunnat. Liikkunut olen paljon koska haluan kiinteän kropan,en halua laihtua vain syömistä vähentämällä.

Ekalla viikolla lähti reilu kilo, huomenna-aamulla punnitsen taas itseni ja toivon että olisi lähtenyt seuraava kilo.

Mitat nyt noin 173 cm ja 79 kiloa, tavoitteena tiputtaa 12 kiloa.

Kommentit (5)

Vierailija

Juon joka päivä valkoista teetä 1,5 litraa ja lenkkeilen tunnin. Olen jättänyt pois perunan, riisin ja pastan, en syö makeisia, rasvaa käytän kohtuudella. Lähtöpaino 65 kg pituus 170 cm, paino nyt 62 kg, tavoitteeseen vielä 5 kg matkaa...

Vierailija

Aikarajaa en ole itselleni asettanut koska pudotettavaa on niin paljon. Elämäntapamuutosta minäkin haen ja olen nyt tämän vuoden puolella pystynyt siihen mielestäni hyvin. Kilo on lähtenyt. Käyn vain ehkä liian usein vaa'alla niin tuntuu ettei paino putoa. Tosin eipä se ole noussutkaan, mitä se on tehnyt joka viikko viimeisen puolentoista vuoden aikana.

Vierailija

Joulun aikaan tahti vähän hidastui, mutta nyt painan 59 kg. Vielä semmoiset 4-5 aion saada pois. Jumppaan hikijumpan joka ilta, ja olen radikaalisti vähentänyt syömisiä. Etenkin iltasyömiset pois. Olen totutellut menemään nukkumaan hieman nälkäisenä. On tepsinyt kyllä.

Minulla ei ikinä ole mikään varovainen kalorivaje toiminut, vaan kunnon kuuri. Koska muutenkin tykkään lenkkeillä, niin en usko että paino pomppaa heti takaisin. Ja muuten tietysti syön terveellisesti. Mutta aika paljon olen määriä vähentänyt.

Uusimmat

Suosituimmat