Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan kissan omistava lapsiperhe tullut ajatelleeksi, että kissalla voi olla

Vierailija

negatiivista vaikutusta lastenne ystävyyssuhteisiin, jos ette siivoa kunnolla kissan hajuja ja karvoja vähemmälle?

Kommentit (8)

Vierailija

sekä heidän vierailuja meillä. Yksi perheen jäsenemme on niin allerginen kissoille että kaikki vaatteet on pakko heti pistää pesuun jos on käyty kissa-perheessä. On aikamoinen rumba. Ja jos kissaihmisiä on meillä käyny niin imuroitava on sen jälkeen allergialääkkeiden syömisestä puhumattakaan. Valitettavasti olemme tästä syystä etääntyneet parista ihanasta tuttavaperheestä. Heille emme voi lainkaan mennä koko porukalla.

Vierailija

Lainaus:

ja tuo oli kyllä yksi syy lopetuttaa se, kun vieraat eivät viihtyneet . Itse hajuun turtui, vaikka kyllä se silti ärsyttikin.

Lapsivieraat eivät ehkä olisi hylänneet lapsiamme tuon takia, mutta lasten vanhemmat selkeästi kyllä rajoittivat lastensa vierailuja. Laiskana ajattelin ensiksi, että hyvä, saanpahan omat lapseni heille kylään useammin, mutta sitten huomasin, että he suosivatkin kissattomien perheiden lapsia. Kerrostalon pihallahan huomaa helposti, että aha kutsui taas tuon lapsen leikkimään...

että perheessä on jotain pahasti vialla jos suostuu asumaan kissankusen lemussa eikä itse "laiskana" viitsi siihen enempää puuttua... Syy ei todennäköisesti ole siis kissankusi, vaan moniongelmainen perhe.

Vierailija

mikäli omistaja viitsii satsata kunnolliseen hiekkaan.

Itse kissanomistajana väittäisin, että jos jollain haisee kissakusi niin elämänhallinnassa on jotain vialla. Näissä tapauksissa asunto on todennäköisesti muutenkin epäsiisti ja haiseva.

Vierailija

onko koiraihmiset ajatelleet tätä??

Itse en omista kumpaakaan.. mutta mikä tää aloitus taas on? voisko kirjoittaa että onko lemmikkien omistajat ajatelleet....

Vierailija

koska heillä oli kissa.

Poika selvästi halusi olla poikamme kaveri ja pyysi usein kylään, mutta koska poikamme on allerginen kissoille niin ei onnistunut enä ja jopa pojan lähellä oleminen sai lieviä oireita pojassamme joten se siitä.

Vierailija

ja tuo oli kyllä yksi syy lopetuttaa se, kun vieraat eivät viihtyneet . Itse hajuun turtui, vaikka kyllä se silti ärsyttikin.

Lapsivieraat eivät ehkä olisi hylänneet lapsiamme tuon takia, mutta lasten vanhemmat selkeästi kyllä rajoittivat lastensa vierailuja. Laiskana ajattelin ensiksi, että hyvä, saanpahan omat lapseni heille kylään useammin, mutta sitten huomasin, että he suosivatkin kissattomien perheiden lapsia. Kerrostalon pihallahan huomaa helposti, että aha kutsui taas tuon lapsen leikkimään...

Uusimmat

Suosituimmat