Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karppaus, apua!!?

Vierailija

Mitä voin ottaa töihin evääksi ,aloitan nyt 2 viikon south beach dietin ekan osion.

Entä saako karppaaja syödä rasvattomia maitotuotteita vai pitääkö ne olla täysmaitoja ja kermaa??

Kommentit (7)

Vierailija

Näin minäkin ajattelen asian että rasvaiset maitotuotteet ei kyllä voi olla hyvästä, vaan meinaan myäs syödä vain hyviä rasvoja. Niitä sitten senkin edestä :).

Miehelle lähinnä noita eväitä mietin, hän kun tarttis töihin jotain nopeaa syömistä, vaikeeta keksiä..ja hän inhoaa kananmunia..eli sekin on pois valikoimista.

t. ap

Vierailija

Ihminen kuoloo poies, jos tuollatavoin ruppee syömään. Heitä poies tuommonen hullutus, niin henkikulta saattaapi säilyä pitempään.

Vierailija

Oikealla karppidieetillä oleva ei käyttäisi rasvattomia tuotteita, sillä ne eivät pidä näläntunnetta pois.

Minä pääasiassa hyväkarppaan, joten käytän mieluummin kevytmaitoa, Beceliä ja öljyä kuin täysmaitoa ja voita.

Hyviä karppieväitä on ainakin kaikki salaatit. Samoin karppityyliin tehdyt keitot ja laatikot.

Naposteltavaksi voi ottaa porkkanaa, kurkkua, pähkinöitä tms. Välipalaksi vaikkapa maustamatonta jogurttia tai sokeritonta rahkaa.

Vierailija

tee syntisen hyvä kermakastike. Keitä perunaa ja valele koko komeus kunnon juustokuorrutuksella. Ruokajuomaksi sopii aina viini joskin töissä vaan pieni 3,75litran pullo...

Vierailija

Eli käytä vaan rasvaisia maitotuotteita ja voita, toki oheen niitä kasvirasvoja.

Karppaus.infon sivuilta löytyy kyllä eväsketjuja, mene sinne katsomaan.

Lihansyöjille sopivia eväitähän on vaikka kuinka!

Itse olen lihaton sekasyöjä (ei kanaa, kalaa eikä lihaa, munia ja maitotuotteita kyllä) joten evästykset ovatkin sitten haastavampia.

Kaupasta löytyy VHH nakkeja esim, metukkaa,juustoa, pähkinöitä..

Uusimmat

Suosituimmat