Mitä minun kuuluisi nyt tehdä?

Vierailija

Kun aloimme miehen kanssasurustella hän piti salaa yhteyttä exäänsä.Ei kertonut minulle koska oltiin sovittu ettei hän pitäisi yhteyttä törkeyksien takia mitä ex meille kummallekin sanoi. No,erosimme muutaman vuoden päästä ja mies seurusteli hetken toisen naisen kanssa.He erosivat ja me palasimme yhteen jolloin tämä nainen kertoi tuosta yhteyden pidosta,halusi ilmeisesti satuttaa minua katkeruuksissaan.Teki myös todella törkeän tempun miehelle jonka johdosta mies ei halunnut enää olla missään tekemisissä tämän naisen kanssa. Kunnes nyt yhteyden pito on alkanut. Sanoin että asia vaivaa minua mutta siitä tuli riita.Sain kuulla törkyä itsestäni kun mies puolusteli tuota naista ja lähti ovet paukuen ulos.

Olen ihmeissäni miksi hän puolustelee tuota naista ja solvaa minua.Miksi edelleen haluaa pitää yhteyttä häneen.

En tiedä mitä tehdä tai sanoa ja asia vaivaa minua todella paljon. Neuvoja?

Kommentit (12)

Vierailija

mutta valitettavasti olet kynnysmatto ja mies tietää, että voi tehdä mitä vaan ja annat kyllä ajan kanssa kaiken anteeksi. Tilanne paranee vain vaihtamalla miestä. Tai sitten tyydyt kohtaloosi.

Nimim kokemusta on juuri vastaavanlaisesta tilanteesta

Vierailija

Niin varmaan tietääkin. Suututtaa törkeenä että anteeksi pyyntö on nyt kuitannut kaiken ja huusi vielä ettei asia edes minulle kuulu. Joku ratkaisu olisi löydyttävä koska en haluaisi taas erota.

Vierailija

Luulisin, että vaikka hän sulle sanoo, ettei pidä yhteyttä tuohon naiseen, niin pitää kuitenkin. Tai sitten johonkin toiseen. Kai se tuo jotain jännitystä, kun tietää ettei niin saa tehdä.

En tietenkään tunne miestäsi, mutta kuulostaa silti ihan samanlaiselta narsistiselta paskalta (sori) kuin minun entinen. Hän loukkasi lopulta niin pahasti, että hyvä jos vieläkään olen päässyt siitä kunnolla yli. Ja tottakai, hän syytti minua kaikesta.. ja että olen vain mustasukkainen tai vainoharhainen ym..

No tiedän nyt, että olin oikeassa.

Pidä puolesi.

t.Nelonen

Vierailija

Ei sanonut muuta kun että asia ei minulle kuulu. Kuuluuko se? Se nainen varmaan nauraa partaansa kun mies piti ennen salaa yhteyttä exäänsä ja nyt häneen. Minä taidan oikeesti olla kynnysmatto.

Vierailija

Samoin tuo mun ex (taitaa olla sama henkilö heh) sanoi, ettei asia mulle kuulu ja kyllä hänellä on OIKEUS pitää yhteyttä tuohon naiseen ja hän saa tuoda kotiinsa (asuimme jo yhdessä) kenet haluaa.

Nyt tuntuu ihan uskomattomalta, miten olen voinut tuollaista sietää vuosikausia.

huhhuh.

t.nelonen

Vierailija

Narsisti mies ei ole mutta tökerö kyllä. En ymmärrä miksi pitää yhteyttä vaikka tietää etten pidä siitä, ja väittää vielä rakastavansa minua. Tuntuu aika sana helinältä.

Vierailija

Sehän tuo vielä

puuttuisi että toisi kotiin sen naisen! Nainen hyökkäsi kerran jopa minua kohtaan kun olin hakemassa lasta hoidosta.Mieskin säikähti silloin että yrittää vielä joku päivä hakea lapsemme hoidosta. Ja nyt anteeksi pyyntö on kuitannut kaiken....Pitäisiköhän puhua asiasta autossa ettei mies pääse juoksemaan karkuun keskustelua.?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat