Oletteko saaneet angiinasta sairaslomaa??

Vierailija

.

Kommentit (8)

Vierailija

Mulla on ollut muutaman kerran aikuisena angiina eikä se tarttunut mun lapsiin eikä mieheen. Mutta töihin en tosiaan olisi kyennyt. Puhekin on pelkkää puuroa, päätä särkee hirveästi ja kuume on kova (siis mulla, kun on angiina).

Vierailija

Ihmettelen hiukan, kun en pyytäessäni sairaslomaa angiinan+lämmönnousun takia saanut sitä. Eikö tauti ole helposti tarttuva? Eihän lapsiakaan saa viedä hoitoon ennenkuin lääkettä on syöty muutama päivä?

Aloitan kuurin illalla ja aamulla pitää mennä töihin. Tartutanko nyt tämän työkavereihin...

Vierailija

etkä mene töihin muita tartuttamaan. Onhan sitä lämmön takia jo niin väsynytkin, että tarvii lepoa.. Paitsi onhan joka työpaikassa niitä pöljiä, jotka menee vaikka pää kainalossa töihin, koska ilman heitä yritys menee konkurssiin.. tai siis niin he luulevat.

Enivei, lepäähän nyt..

t.kakkonen

Vierailija

Uskomatonta! Pyysin sitä puhelimessa kun kuulin vastaukset ja hoitaja oli todella nihkeä. Sanoi, että lääke vaikuttaa nopeasti eikä saikkua tarvi. tunsin itseni ihan luuseriksi kun kehtasin ehdottaa :(. Kerroin vielä lämmönnoususta (37.5 tällähetkellä, tiedän että illalla on enemmän) mutta se ei asiaa auttanut. Käski mennä huomenna sairaanhoitajan vastaanotolle jos ei töihin kykene. Siis taas uusi reissu saman vaivan takia!

Olen vielä töissä terv.huollossa joten kuvittelin "tietäväni" milloin olen sairas....ja miten sairaudet tarttuvat

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat