Kertokaa millaista on elää miehen kanssa?

Vierailija

.

Kommentit (12)

Vierailija

tykkään älyttömästi siitä, että ollaan niin erilaisia, vaikken tykkääkään sellaisista "putkiaivo" tai "miehet on Marsista"-heitoista. Mun mielestä ne on jotenkin loukkaavia tai yksinkertaistavia. Niin tai näin, miehen kanssa eläminen on mun mielestä ihanaa, kivaa, raivostuttavaa, väsyttävää, pelottavaa, huolestuttavaa, tyydyttävää ja riemastuttavaa.

Vierailija

ei tarvi tehdä itse kaikkia kotitöitä, on 2 ihmisen tulot, eli raha ei ole niin tiukalla, on aina seuraa ja joinain päivinä jopa tosi hauskaa.

Kunhan kestää sen, että saman katon alla asuu kiimainen idiootti, joka ei pysty parissa vuodessa oppimaan edes sen verran loogista ajattelua, että kykenisi tekemään jotain itsenäisesti. ja jonka pitää aina silloin tällöin antaa läähättää siinä päällä ja tyhjentää pussinsa sun sisään.... romantiikasta ei enää ole tietoakaan, vaikka sitä erillään asuessa silloin tällöin oli ilmassa.

Vierailija

Mutta mihinkäs sitä ihana vaimo huonostakaan parisuhteesta ja typerän, naista ymmärtämättömän, kotitöitä tekemättömän tuhkamunan luota lähtisi, sillä silloinhan lähtisi elämältä kokonaan pohja ja selitys pahalle ololle.

Vierailija

Töiden jälkeen iltaisin hoidetaan lapset ja kotihommat YHDESSÄ. Viikonloppuisin vain olla öllötellään yhdessä.

Aina on juttukaveri lähellä. Me ollaan miehen kanssa parivaljakko, josta jopa omat lapset on sanoneet, että kun nuo kaksi on yhdessä, niin niille ei kukaan pärjää. =)

Yhdessä ollaan oltu17 vuotta ja rakkautta piisaa enemmän kuin silloin alussa.

Se "leffaromantiikka" suhteesta on jäänyt jo aikapäiviä sitten, mutta vähintään yhtä romanttista on iltaisin lasten nukkumaan mentyä käpertyä sohvalle saman viltin alle katsomaan telkkaria.

Vierailija

Lainaus:

Mutta mihinkäs sitä ihana vaimo huonostakaan parisuhteesta ja typerän, naista ymmärtämättömän, kotitöitä tekemättömän tuhkamunan luota lähtisi, sillä silloinhan lähtisi elämältä kokonaan pohja ja selitys pahalle ololle.

just näin :)

Vierailija

Mä olen niin onnellinen, kun saan asua rakastamani miehen kanssa. Saman peiton alla nukkuminen on ehkä se kaikista intiimein asia - paljon intiimimpää kuin esim. rakastelu (joka toki mahtavaa myös). Yhdessä on oltu 19 vuotta ja aina vaan hitsaudutaan kiinteämmin yhteen. Asun yhdessä parhaan ystäväni ja rakastajani kanssa! En voisi kuvitella elämää onnellisempana, kuin mitä se tällähetkellä on.

Vierailija

Yhdeksän vuotta yhdessä joissta seitsemän naimisissa. Todella onnellinen olen, että elän ja asun mieheni kanssa. Mies hoitaa "miesten työt" ja käy töissä. Minä hoidan lapset ja muut hommat. täydennämme toisiamme.

Jos taas mies olisi laiska ja muutenkin ymmärtänätön, olisi elämä varmaan yhtä helvettiä.

Vierailija

En nyt osaa sen kummemmin sanoa, minkälaista elämää eläisin ilman miestä... Lapsetonta ainakin. Joten ainakin miehen myötä olen saanut ihanat lapset. Muuten elellään ihan normaalia elämää, käydään töissä, harrastetaan, tehdään ruokaa, kotitöitä. Molemmat osallistuu omien taitojensa mukaan niihin hommiin, jotka kokee omikseen. Lapsista huolehditaan tasaveroisina vanhempina. Yhteistä aikaa vietetään sopivasti, meillä on samanlainen huumorintaju, arvostetaan toistemme mielipiteitä, meillä on yhteisiä haaveita ja nähdään elämä hyvin samalla tavalla.

Vierailija

Minusta parasta on nukkua yhdessä, herättä yöllä ja mennä takaisin hyvään asentoon kainaloon kietoutunena mieheen ja kuunnella hengitystä ja laittaa omat kasvot ihan lähelle miehen kasvoja..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat