onko kukaan käyttänyt pixmania-verkkokauppaa, kokemuksia?

Vierailija

.

Kommentit (3)

Vierailija

Ei ketään saanut pixmaniassa kiinni, kun yritti soittaa monena päivänä. Telkkari ei jostain syystä toiminut täällä suomessa ollenkaan..

Mutta tämä saattoi olla vain poikkeustapaus. Omaa kokemusta mulla ei ole.

Vierailija

Olisin ostanut sieltä jouluksi kameran. Tilasin sen reilusti ennen sitä ajankohtaa, kun lupasivat paketin jouluksi. Kun sitä ei sitten verkkosivujen tiedoista poiketen ollutkaan varastossa sain seuraavalla viikolla ilmoituksen, että toimittavat heti kun saavat. Ilmoitin että tarvitsen sen jouluksi tai en ollenkaan, voitte lähettää myös eri värisen kuin tilasin. Ilmoittivat sitten, että on jo tulossa varastoon. Ymmärsin että lähettävät heti ja paketti ehtisi vielä ennen joulua. No siitä kun systeemi kuittasi että nyt on varastossa meni 2 päivää, ennen kuin saivat lähetettyä, koko ajan tilaus oli valmistelu-tilassa. Paketti saapui sitten lopulta 30.1, enkä ottanut sitä vastaan, koska olin jo joululahjat ostanut muualta. Viime viikolla kysyin että koskahan nuo rahat mahdetaan palauttaa, koska ne lähti tililtä kyllä hyvin liukkaasti. Niitä odottelen edelleen. Jos heille tulee kuittaus että pakettia ei ole otettu lainkaan vastaan, niin siinä vaiheessa pitäisi kyllä rahatkin jo palauttaa.

Jos olisi ollut kunnon asiakaspalvelu, niin olisivat heti silloin kun tavaran lähtö viivästyi ilmoittaneet, että paketti ei ehdi jouluksi, jolloin olisi ehtinyt peruuttaa sen vielä ennen lähetystä ja sitten ehkä rahojakaan ei olisi napattu. Eli olen nyt lainannut lähes 300 euroa Pixmanialle ainakin kuukauden ajaksi, enkä tosiaan ikinä osta sieltä mitään.

Soittelin sinne kuljetusyritykseen ennen joulua, koska lupauksista huolimatta tuota paketin kulkua ei käytännössä pysty seuraamaan netistä. He naureskeli että vielä siinäkin vaiheessa Pixmania lupasi toimittaa tilauksia jouluksi. Pixmania lupaa heidän mukaan ihan utopistiset toimitusajat. Tavarat lähtee Ranskasta, eivätkä todellakaan ole Suomessa 3-5 päivässä asiakkaalla. Ja tosiaan itsekin olin tilannut n. 3 päivää ennen sitä rajaa kun paketti pitäisi ehtiä normaalipostilla, joten sen olisi lupausten mukaan pitänyt tulla perjantaina ennen joulua, mutta tuli 1,5 viikkoa myöhemmin. Ei minulla ollut mitään tietoa, mistä se tavara toimitetaan, joten uskoin sitä mitä netissä luvataan.

Vierailija

Siis tavara oli sitä mitä pitikin.

Kannattaa tutustua todella tarkkaan palautusehtoihin. Kameran salamanläppä hajosi vajaa vuoden käytön jälkeen. Takuu ehdoissa kutenkin olisi pitänyt palauttaa koko paketti takaisin siis myös ostamani muistikortinlukijat, muistikortit ja paljon muita osia alkuperäisine pakkauksineen ja ohjeineen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat