Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millä kalori määrällä laihdut?

Vierailija

jos olet normaalipainoinen, elimistö katsoo että ei ole tarvetta painon pudotakaan.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

mitä muita oireita?

olen aina tiennyt että voin syödä vähemmän kuin esim. siskoni että laihdun tai en lihoisi.

mutta itse kuri on niin huono että vaikea koko ajan tarkkailla syömistä..

nyt kuitenkin -5 kg! mutta sekin tosi tiukalla dietellä kahdessa erässä. välillä oli noin kuukauden lepo tauko.. söin siis hieman enemmän. onneksi ei tullut takaisin tauon aikana :)

Vierailija

jos laihdutat säästöliekillä, kilot palaa sitä nopeammin takas kun rupeet taas syömään... syö ainakin 1200 kaloria päivässä ja käy joka päivä kävelemässä tunti tai imuroi ja pese lattiat. mitä tahansa liikuntaa! silloin elimistö tajuaa myös käyttää energiaa. ja voit syödä enemmän, eli kun sitten lopetat laihiksen, ei energian saanti yht'äkkiä tuplaannu, vaan pysyy suunnilleen samana, jolloin et heti liho takas. ainoa tapa laihduttaa pysyvästi kun on tuo elintapojen muutos ja sä et voi loppuelämää elää 500-800 kalorilla/päivä

Vierailija

kuituja riittävästi, ne on tosi tärkeitä aineenvaihdunnalle. Lisäksi tärkeää että juo riittävästi vettä (ei pidä kuitenkaan juoda liikaa..)

Vierailija

mutta jos syön "oikein" paino ei tipu.. uskokaa pois. mulle ei nähtävästi sovi leipä, ei edes ruisleipää kärsi syödä ihtä palasta enemmän niin heti tyssää painon putoaminen.

mutta näköjään säästöliekillä painolaskee..

Vierailija

kuituja saan hedelmistä ja leipää syön kerran päivässä vaikka se näytääkin olevan epäsopivaa.. vatsa toimii nyt huomattavasti paremmin.

Vierailija

joka on aivan mielettömän lihava- varmaan jotain yli 120kg. Se ei syö töissä koskaan mitään. Mietin, että onko sillä jotain häikkää vai ahmiiko sitten kaikki illat..

Vierailija

1200 kcal:lla laihdun samaa tahtia kuin 1500:lla, mutta kidun enemmän. Yli 1500:n ei kuitenkaan saa mennä yhtään, jos haluan laihtua. Kahtena viime viikkona olen pudottanut joulugrammoja -800 ja -500 g tuolla 1500 kcal:lla.

Vierailija

Tällä viikolla kalorimäärät ovat olleet tolla välillä, ja nekin on kiloklubin laskelmien mukaan liian vähän. Hyvin on paino tippunut n. 2 kg tällä viikolla, tosin tämä on eka viikkoni. Niin ja tavoite olisi saada 10kg pois. Tohon kalorimäärään saan syödä itseni niin kylläiseksi, ettei nälkä ole yhtään.

Vierailija

mulla on varmaan todella huono aineeenvaihdunta koska en voi syödä kuin 500-800 kaloria ja nekin pitää ottaa kavsiksista ja hedelmistä lisäksi ehkä joku vähärasvainen pihvi.. vähänkin kun yli1000 syö niin paino ei tipu. en ole ikinä syönyt paljon mutta apinoa on pikkuhiljaa kertynyt..

kilpirauhasenvajaatoimintaa on mutta siihen on lääkitys ettei senkään pitäsi vaikuttaa..

Vierailija

Leivänkulutus on minulla ehkä 5 Real täysijyväpalaa kuukaudessa.

Käänny South Beac Diet uskovaiseksi niin laihdut ja saat unohtaa kalorien laskemisen.

Terveisin - 26 kg

Vierailija

Itse huomaan suuren eron kulutuksessa silloin, kun liikun paljon. Eli jos syön normaalin kulutukseni verran (1800 kaloria) ja käyn vain töissä toimistossa ja nuhjaa sisällä illat, niin paino saattaa nousta. Vaikka siis mun kokoisella menee tuo 1800 kaloria ihan vain olemiseen.

Mutta jos liikun päivittäin 500 kalorin verran ja syön 2300 kaloria, niin laihdun. Eli mulla aineenvaihdunta ja kulutus nousee liikunnan ansiosta enemmän kuin "pitäisi". Yleensä suolikin toimii heti lenkin jälkeen "extraa".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat