Näkyykö rv20 ultrassa jos on kasvuhäiriöitä?

Vierailija

Siinä se jo tulikin:) eli jos sikiöllä olisi jonkinlainen kasvuhäiriö, näkyisikö ne viikon 12 niskapoimu-ultrassa sekä vk20 rakenneultrassa? Olisiko jotkin mitat vinksin vo nksin keskenään tai aivot kasvussa edellä tms....?? ja kyse on semmosesta 3-4 viikon "jälkijunassa" tulemisesta.. mikä ei vissiin oo ees mahollista mut haluun tietää NÄKYISKÖ ULTRASSA :) kiitos! (mulla kuitenkin mennyt mitat viikkojen mukaisesti mutta..)

Kommentit (9)

Vierailija

ok...kiitos :) Kaikki oli kuitenkin niinkuin pitääkin eikä mitään vikaa löytynyt eli mun kannattaa uskoa ett ä viikkoja todella on niinkun on eli rakenneultrassa heitti vain 2 päivällä...

Vierailija

Lainaus:

viestin 5 ja 6 kirjoittaja sekoitti mun ajatukset nyt täysin! :/ Tarkoitin, että onko mahdollista että sikiö olisi saanut alkunsa nelisen viikkoa ennen kuin mitä SEKÄ ultra ETTÄ viimeisten kuukautisten mukaan lasketut viikot antaa? Vaikka kuukautiset välissä tulivatkin..ja kukaan ei suoraan vastannut kysymykseeni, että näkyykö niin paha kasvuhäiriö rakenteissa..?

Vierailija

Mitä tarkoitit tuolla 3-4 jälkijunalla..

Viikot voi heittää kuukautiskierrosta todellakin 3viikkoa, kuten minulla kävi, siis raskaus oli kuukautiskierron mukaan rv9 ja ultran mukaan rv6 mutta kun sitä ultrattiin NP ja rakenne niin aina oli sen 3vkoa jäljessä mutta kaikki ja kehitys ok.. sitten vain elettiin sen mukaan ja syntyi ajallaan terve lapsi, ei siis ollut raskausaikana odotettavissakaan etteikö olisi terve :)

Vierailija

että tärkeintä on että kasvua tulee tasaisesti niiden viikkojen mukaan mitä eletään ja kaikki ovat yhteneväisesti kehittyneet eli kaikki vastaavat samoja viikkoja..pää, aivot, sydän sisäelimet, reisluu ym. mitat ettei osa ole rv 12 ja osa rv 16

Vierailija

Tarkoitin, että onko mahdollista että sikiö olisi saanut alkunsa nelisen viikkoa ennen kuin mitä SEKÄ ultra ETTÄ viimeisten kuukautisten mukaan lasketut viikot antaa? Vaikka kuukautiset välissä tulivatkin..ja kukaan ei suoraan vastannut kysymykseeni, että näkyykö niin paha kasvuhäiriö rakenteissa..?

[/quote]

Vierailija

viestin 5 ja 6 kirjoittaja sekoitti mun ajatukset nyt täysin! :/ Tarkoitin, että onko mahdollista että sikiö olisi saanut alkunsa nelisen viikkoa ennen kuin mitä SEKÄ ultra ETTÄ viimeisten kuukautisten mukaan lasketut viikot antaa? Vaikka kuukautiset välissä tulivatkin..ja kukaan ei suoraan vastannut kysymykseeni, että näkyykö niin paha kasvuhäiriö rakenteissa..?

Vierailija

mittailevat kokoa, kovasti ja kyllä se osaviittaa antaa. Jos jotain on, niin ultrissa saa sitten käydä sen jälkeen aika tiheästi.

Vierailija

meillä oli sikiöaikainen kasvuhäiriö: ei näkynyt rakenteissa sikäli että lapsi oli ihan sopusuhtainen mutta ikäänsä nähden pieni. Näistä hyvin pienikokoisina syntyneistä suurin osa on terveitä vaikka alku aika rankka, saatta joutua jopa teholle.

Vierailija

RV 20 voi siinä sit olla jo eroja...

Kokeunt ultraaja näkee kaiken saman NP ultrassa kuin rakenneultrassakin, mutta paremmin kuitenkin rakenneultrassa....

T: jokaisesta lapsesta yksityisellä NP ultrassa käynyt...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat