kyllä se on palomies

Vierailija

, joka saa tämän tytön sydämen läpättämään. Mistä lie tuollainen univormu-patoutuma alkanutkin. Saman sitä vain vuodesta toiseen huomaa, palomies on listan ykkönen ja ambulanssikuski kakkonen. Heti ottaisin luokseni asumaan jomman kumman valioyksilön :)

Että näinkin tärkeällä aiheella ajattelin häiriköidä ;)

Kommentit (7)

Vierailija

En kyllä valinnut miestäni ammatin mukaan, eikä olla kyllä harrastettu mitään univormu-roolileikkejäkään.

Mistähän se tosiaan johtuu, että palomies on aina se seksikkäin miesten ammatti. No tuleehan siinä ohessa vaimolla ainakin hyväkroppainen mies, kun miehen pitää treenata jo ammatin puolesta.

Vierailija

(varatuillakin) on niin usein sutinaa ties mihin suuntaan. Tunnen monta eikä monikaan yksin baarista kotiin lähde bileiltoina. Että Hamletiin ja Kalleen vaan yrittämään palopoikia :D

Itse en ainakaan tuntemiini yksilöihin näin naisena koskis tikullakaan "sillai", mutta rakkaita kamuja ovat silti.

Vierailija

mä oon ihan tosissani miettinyt mistä tämä mieltymys palomiehiin johtuu. kai ne kypärät ja kirveet sitten vaan on niin maskuliinisia ;) ja yleensäkin tuli. ja en mäkään ajatellut paloaseman liepeillä alkaa notkumaan, vaikka ne vetoaakin muhun ja pahasti. kaukaa on hyvä ihailla :)

Vierailija

Kun vanhaksi elää, niin kuulee kaikenlaista... En ole koskaan ajatellut, että palomies sytyttäisi ketään. Minulle tulee sanasta "palomies" mieleen, hikinen, haiseva, nokinen, likainen mies, jolla on kamala kumi(?)puku päällä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat