Raskausoireita vai mistä johtuu?

Vierailija

Neuvoisitteko Äidit ja viisaammat minua!

Taustaa: Viimeisimmät kuukautiset alkoivat 25.12.2008, kierto 31 päivää. Ovis taisi olla limoista päätellen 6.1.2009, mutta päivien mukaan laskemalla oviksen ajankohta olisi ollut 12-13.1.2009.

Sitten varsinaiseen kysymykseen/ongelmaan. Viimeiset 16 päivää rinnat ovat aristaneet todella paljon. En pysty olemaan yhtään ilman rintsikoita. Normaalisti kuukautisten aikaan vain pientä aristusta parin päivän ajan. Rinnat ovat myös turvonneet/kasvaneet. Olisinkohan lihonut ja kipu johtuu siitä? Voisinkohan olla raskaana? En käytä hormonaalista ehkäisyä, joten hormonitkaan eivät ole varmaan sekaisin tms. Vähän huolestuttaa...

Kommentit (5)

Vierailija

Muillakin sitten tässä kierrossa kaikki heittänyt sekaisin! Itselläni: 23.12, kierto 27, ovis limoista päätellen viikkoa ennen laskuopin mukaisesta...

Kärsin aina lauantaihin asti raskausoireista, vaan sitten alkoivatkin menkat, hitusen etuajassa ja sangen runsaina.

Mutta hyvä ap, ongelmaasi on ratkaisu: tee raskaustesti! Itse en siis valitettavasti raskaaksi tullut tästä(kään) kierrosta.

Vierailija

Kiitos, kun vastasit. Eipä sitä voi tietää ilman henk.koht. kokemusta tai kirjasta lukemista, missä vaiheessa tulee mitäkin oireita ja mitä oireita yleensäkin pitäisi tulla. On alkanut niin huolestuttamaan, kun normaalisti ei ole tällaista kipuilua, varsinkaan tässä vaiheessa kiertoa. Olen yrittänyt ajatella, että kipu liittyisi jotenkin ovikseen, mutta kellä nyt voisi olla ovis-oireita (jos sellaisia yleensäkään on...?) 16 päivän ajan... Hormonaalinen ehkäisy saattaa käsittääkseni aiheuttaa arkuutta, mutta sehän ei voi olla minun kohdallani syynä. Toivottavasti johtuisi 1kg lihomisesta, eli olisi jotain kasvakipua. No, ei auta kuin odotella ja tehdä raskaustestiä, jos tätiä ei ala kuulumaan.

Vierailija

Tuo kipu tässä on suurin ongelma. Mietin mistä syystä kipu johtuu; raskausoire, 1kg lihomisen aiheuttamaan "kasvukipua", joku äkillinen kasvaimen aiheuttama kipu, vai mitä.

Lapset eivät ole varsinaisesti suunnitelmissä tässä vaiheessa elämää, mutta on sekin tietenkin mahdollista, jos ehkäisy on pettänyt kaikesta huolimatta. Lapsia minulla ei ole ennästään, niin en siksi tiedä alkuraskauden oireista tai siitä missä vaiheessa oireita saattaisi ilmaantua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat