Haluaisin tiputtaa 3-4 kg - onnistuuko se painonvartijoissa?

Vierailija

Olen siis 177 cm ja painan tällä hetkellä 67 kg. Ihannepainoni on 63-64 kg.

Olen koko elämäni laihduttanut vuosittain pari kiloa - näin olen onnistunut olemaan lihomatta ja paisumatta. Parikymppisenä se onnistui parissa viikossa. Nyt olen 40 v ja tuon tiputtamiseen meni viime vuonna 3 kk. Minulla oli apuan kalorilaskuri.fi. Olen myös elämäni varrella karpannut ja kaikkea.

Nyt ei mikään aikaisemmista yrityksistä nappaa. Voisiko painonvartijat olla kokeilemisen arvoinen? Ennen vanhaan sanottiin, ettei sinne hyväksytä normaalipainon sisällä olevia.

Kommentit (14)

Vierailija

Tiedät varmaan itsekin mikä ruokavaliossasi kaipaa muutosta. Lisäksi muista liikkua paljon.

Ja jos pikalaihdutusta kaipaat, niin syö pari päivää pelkkää itsetehtyä kasvissosekeittoa: keitä vihannekset kypsiksi (peruna, porkkana, sipuli...), ripaus suolaa ja pippuria ja soseuta keitinveteen, ei kermaa, ei maitoa, ei juustoa tms kaloripommia.

Vierailija

Kyllä minä tiedän, miten painoa pudotetaan, kun olen elämässäni ainakin 20 kertaa ollut kuukauden tai parin dieetillä. Se vaatii herkkujen karsimisen.

Jälleen vetoan mahtavaan neljänkympin ikääni: ENÄÄ EI paino tipu, vaikka jättäisin kaikki herkut pois. Myöskään liikunnan lisääminen ei tiputa painoa. Pakko ottaa tiukka kuuri.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä tiedän myös kertoa, että kun saan painon siihen, mihin sen haluan, niin voin ottaa herkut takaisin, kun vain liikun niiden edestä. Siis: paino ei tipu liikunnalla, mutta liikunta pitää painon ennallaan.

ap

Vierailija

syön erittäin terveellisesti. Olen vain kamala herkkupeppu. Leivon paljon, syön päivittäin karkkia ja käyn Arnodlsilla. En halua tästä luopua, vaan olen päättänyt, että sen sijaan enemmin laihdutan silloin tällöin.

Nälkää en missään nimessä halua nähdä.

ap

Vierailija

ja yritän liikkua.

Ongelmani on tämä ikä: pikalaihdutukset eivät enää tehoa. Kysy vaikka keneltä nelikymppiseltä....

ap

Lainaus:

Tiedät varmaan itsekin mikä ruokavaliossasi kaipaa muutosta. Lisäksi muista liikkua paljon.

Ja jos pikalaihdutusta kaipaat, niin syö pari päivää pelkkää itsetehtyä kasvissosekeittoa: keitä vihannekset kypsiksi (peruna, porkkana, sipuli...), ripaus suolaa ja pippuria ja soseuta keitinveteen, ei kermaa, ei maitoa, ei juustoa tms kaloripommia.

Vierailija

(juuri noita kosmeettisia...).Minusta pistesysteemi on selkeä ja muutaman viikon herkkujen panttauksella ja liikunnan lisäämisellä saa tuloksia (n.puoli kiloa per viikko). sama ongelma mullakin. esim jouluna meni suklaata kilokaupalla. Muuten syön terveellisesti. Nyt tavoitteena pv-systeemillä 4 kg. Ja huom! oikeasti nälkää ei tarvitse nähdä, valitset vain vähäkalorisia tuotteita (esim. runsaasti kasviksia ja hedelmiä, keittoja jne.)

Vierailija

että iällä olisi noin paljon merkitystä. todellakin paino tippuu, kun katsot mitä syöt.

Painonvartijoista saa perustietoa terveempään elämään. Nälkää ei tarvitse nähdä, olen saanut vain hyviä asioita painonvartijoista. t. -21kg painonvartijoissa ja on pysynyt poissa!

Vierailija

aineenvaihdunnan hidastumisesta ja hormonien vaikutuksesta? Mitä enemmän ikää, sitä vaikeampaa pitää kilot kurissa. Minulla sama juttu. Kun laihdutan, minun on noudatettava jotain systeemiä/dieettiä ja sitten saan painon pysymään samana normaalilla ruokavaliolla ja liikunnalla. Mutta kun jostain syystä (esim. sairaus tms) liikunnan määrä vähenee radikaalisti, paino alkaa salakavalasti hiipiä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat