Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en jaksa :(

Vierailija

Joo en varmaan sais tänne kirjotella kun ei ole lapsia yms, mutta pakko päästä avautumaan. Erosin sitten avopuolisostani tänään. Muutin reilu puol vuotta sitten hänen luokseen 300 kilsan päähän sukulaisistani asuakseni ja elääkseni hänen kanssaan.

Tänään tuli vuos seurustelua ja tänään se sitten päätyikin. Ainahan sitä ongelmia on joka suhteessa, pieniä ja isoja. Tänään vaan mies sanoi että ei hän ole valmis leikkimään perhettä. Hän menee armeijaan heinäkuussa ja sanoi että ennen armeijaa ei ole elämää ja hän haluaa harrastaa,tehdä työtä , olla kavereitten kanssa jne ( = eli ei olla hetkeäkään kanssani kotona, josta minä olen hänelle valittanut)

Itselläni on ikää 22 ja hänellä 19. Hän sanoi että suurin syy hänellä on se,että hän ei halua lapsia. Kuulemma hän on käyny otattamassa jonkun spermanlaatu testin yms ja se osoitti että hänellä on joitain vaikeuksia saada lapsia... mutta hän on valehdellut minulle paljon.. mistä tiedän että tämä on nyt totta ja sanoisin että ei se haittaa.. ýritetään sitten ahkerammin kun se aika on. Ennen hän halusi saada useamman lapsen kanssani.

Tämä on minulle tosi vaikeaa. Mitä mä teen? :( mulla olisi koulua jälellä 4 kuukautta ja pitäisi asua yhteisessä kämpässä, jonka hänen vanhemmat omistaa ja tämä itse ei suostu muuttamaan pois ja minä en haluaisi hankkia kämppää kun asuisin täällä enää hetken ja kaupunki kuitenkaan ei vielä ole hirveän tuttu, jotta tietäisin miten kaukana vapaat kämpät sijaitsisivat ja kuka auttaisi muutossa jne.

En vaan jaksa.. Ahistaa,itkettää, vituttaa, tuntuu että maailma romahtaa. Hän oli minun ensirakkauteni. Rakastan häntä vieläkin... Vasta 2 kuukautta sitten olin isäni hautajaisissa. Isäni poistui odottamatta ja yritän vieläkin toipua siitä. Olen turta,voimaton. tuntuu että elämässä ei ole minulle enää paikkaa. En nää valoa tunnelissa. :(

Kommentit (1)

Vierailija

Pystyisitköhän koulukavereittesi avulla löytämään kämpän jäljelläolevaksi ajaksi? Kämppikseksi jollekin? Mielestäni tilanteenne kuulostaa sellaiselta, että sinun ei kannattaisi jäädä hänen kämppäänsä roikkumaan. Ei millään pahalla, mutta poikaystäväsi kuulostaa vielä aika raakileelta (valehtelu, menohalut ym.) ja sinä tulet vielä elämässäsi kohtaamaan paljon vakavammin otettavia miehiä. Kannattaa irrottautua hänestä, siis minun mielestäni. Tietenkin se on aina vaikeaa.

Ja sitten sinä hyötyisit mielestäni myös keskusteluavusta. Ehkä joku auttava puhelin tai paikallinen terveyskeskus? Tunteittensa purkaminen keskustelemalla tällaisen puolueettoman ulkopuolisen kanssa voisi auttaa selventämään ajatuksiasi ja parantaa oloa.

Uusimmat

Suosituimmat