Muutama neuvo

Vierailija

Ilman sen kummempia yksityiskohtia tuntematta, tässä muutama neuvo suoraan miehen suusta;

1) Miehellä on monta tuntoherkkää aluetta, mutta penis on verrattaessa muihin jo nii tuntoherkkä, että kannattaa vaan suoraan ottaa se huomion pääkohteeksi. Se ei myöskään ole lasista tehtyä, joten sitä saa käsitellä - miehesi kyllä huomauttaa varmasti, jos käsittelet sitä liian kovaa (jota tapahtuu harvoin).

2) Mielikuvitusta peliin lakanoiden väliin - lähetyssaarnaja pimeässä vällyjen alla saattaa alkaa kyllästyttämään muutamankin aviovuoden jälkeen. Eri asentoja (vaikkapa muutama sellainenkin, jossa nainen tekee "ne työt", kiitos!), seksikkäitä alusvaatteita, leluja... Avomielisyytenne toimikoot rajana.

3) Suu ja kädet rohkeasti käyttöön. Harvoin itsekään henkilökohtaisesti tulen pelkällä penetraatiolla. Oraaliseksi ja käsityöt on helppo oppia, kunhan ei jännitä asiaa liikaa.

4) Vain harva mies (saati nainen) suostunee tähän, mutta miehen eturauhasta koskettelemalla on julmetun kokoinen orgasmi melko satavarma.

Annan tarvittaessa lisää neuvoja asian tiimoilta, kysymykset siis tervetulleita. ;)

Kommentit (2)

Vierailija

että mulla nuo kaikki muut kohdat on jo aikalailla hallussa, mutta tuosta neloskohdasta kuulisin kyllä mielelläni lisää käytännön vinkkejä.

olen jo pidemmän aikaa ollut hyvin kiinnostunut siitä asiasta ja halunnut miestäni sillä tavoin tyydyttää tajunnanräjäyttävästi.

en vain vielä ole saanut aikaiseksi alkaa käytännön opettelua, kun tuntuu että miten mä nyt oikein sitä alkaisin lypsämään, ja jos en heti sitten siinä onnistukaan sitä suurta natintoa tuottamaan, luovuttaako mies ja kypysyy että ei siitä nyt näköjään mitään tule kuitenkaan, että annetaan vaan annetaan olla....?

-n33

Vierailija

Näistä palstan kirjoituksista huomaan, että monia muitakin naisia nolottaa vähän irrotella. Juuri tuo "mitä jos mies ei tykkääkään" ajatus on aika paha estojen tuottaja. Hiljan innostuin antamaan miehelle oikein villiä suuseksiä. Mies tykkäsi ja minä vasta tykkäsinkin. Mutta seuraavana päivänä nolotti. Mitähän se mies nyt minusta ajattelee? Kamala paniikki päälle, että nyt se varmaan ajattelee että olen kamala pervo tai jotain. Sanoin, että tästä joudumme helvettiin, johon mies tuumasi, ettei hän suostu tuon takia helvettiin menemään, kun pappikin on liiton siunannut. :D Johan helpotti tuo synninpäästö. Huumoria kehiin miehet.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat