Saako teillä lukea ruokapöydässä?

Vierailija

Mies välillä lukee,kun syö ja mua ärsyttää. Eiköhän teinit nyt ole ottanut mallia..

Kommentit (10)

Vierailija

Minäkin luen lähinnä aamiaisella tai välipalalla. Täytyy katsoa meneekö säännöt uusiksi lasten kasvaessa, jos joka ruokailulla alkaa kaikilla olla kirja/lehti nenän edessä... Mutta toistaiseksi kun vain minä luen, niin luen silloin kun huvittaa ;-)

Vierailija

mutta olen itse tottunut koululaisena kotiin tultua syömään välipalaa ja lukemaan samalla aku ankkaa. Luen edelleenkin ruokapöydässä jos olen yksin. Lapselle on opetettu pöytätavat, mutta ehkäpä lipsun tästä juuri niinä "koululaisen välipalahetkinä" silloin kun sen aika tulee.

Vierailija

Aamupalalla saa lukea, itsekin luen aamulehteä. Välipalalla saa lukea, Mutta päivällisellä ei lueta, ei kukaan eikä mitään. Iltapalalla saa lukea. Mutta, jos koko perhe yhtäaikaa syömässä, niin tilaa lukemiseen ei yksikertaisesti ole.

Vierailija

tai yksin syödessä mutta jonkinlaista kunnioitusta muuta pöytäseuruetta kohtaan kun syödään yhdessä. Meillä täällä Ranskanmaalla syödään ajan kanssa varsinkin illalla ja vaihdetaan päivän kuulumiset. Jos siinä joku sitten on nenä lehdessä niin onpa töykeää touhua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat