Millaisia kokemuksia Jonathan-haalareista.

Vierailija

Alle kaksivuotiaalla lapsellani lokakuussa 2008 ostettu oranssi tähti-haalari ja mielestäni laatu aika huono. Jalkalenksut irtosivat heti parin käyttökerran jälkeen, tähtikuvio-painatus edessä on kulunut nyt lähes kokonaan, läpikuultava Jonathan-merkki halkesi keskeltä ja nyt kun laitoin haalaria toista kertaa pesuun huomasin, että yksi sauma on auki muutaman sentin matkalta. Ommel ei ole purkautunut vaan se ei ole edes ommellessa koskaan kiinnittynytkään. Jos vastaavia kokemuksia, kuinka olette menetelleet ja millaista palauttta olette saaneet esim. valmistajalta tai jälleenmyyjältä.

Kommentit (10)

Vierailija

mukava kuulla, että haalarit ovat enimmäkseen hyvälaatuisia, noita kun joutuu vielä useita vuosia ostamaan ja muuten nuo Jonatanit on olleet lämpimät ja helpot pukea. Meilläkin rukkasissa saumat alkoivat purkauua, joten täytyy ottaa nyt ensin yhteyttä Jesper junioriin ja katsoa miten suhtautuvat, kuittia kun en varmaan enää löydä.

ap

Vierailija

Olen itse miettinyt että onko puvut tarkoitettu käyttöön vai näyttöön??? mutta hyvä kuulla jos muilla kestänytkin.

Ostin 6-vuotiaalle pojalle takin ja housut: Housut ok. Mutta takki oli ensimmäisen käytön jälkeen sotkeutunut rapaan. Puhtaaksi en sitä ole saanut. Mielestäni siinä ei ole öljyä tai muuta sellasta. No puhtaaksi se ei lähe.

Tytölle 5 vuotiaalle: ostin puvun. sisä vuori repes ensimmäisellä käyttöllä koko haara alueelta vetoketjun yläpäähän asti toinen puoli sisä vuoresta irti. Se siitä puvusta.

2 vuotiaalle pojalle ostin puvun. Sotki hihan vesiliukoseen maaliin ja PUHTAAKSI ei lähde. Vaikka laitoin samantien puvun koneeseen.

Meille ei näitä vaatteita enään osteta!!!! Mutta kiva et muilla parempia kokemuksia.

Vierailija

Minä olen se, jonka lapsella jo useana vuotena ollut Jonathanit ja pääosin pelkkää hyvää sanottavaa.

Eka haalari lapsellani oli Jonathanin baby- malliston haalari. Se on ollut lapseni jälkeen 2lla kaverilla lainassa ja nyt viime kertaisen lainan jälkeen tsekkasin. Edelleenkään ei muuta kuin pientä karheumaa pepussa. Vuori on pysynyt hyvin paikoillaan vaikka pesty moneen kertaan. Ei mistään mitään saumoja purkautumassa. Oma lapseni laski tuolla haalarilla 1,5v iässä sellaista jäätynyttä liukumäkeä, jossa jäätä ja lunta ja ties mitä => ei naarmuakaan vaikka olin varma että joskus vielä ratkeaa.

Viime vuotiseen haalariin tuli huppuun jostain jotain likaa, joka ei lähtenyt pesussa, muuten ei haalarit ole edes pahemmin likaa itseensä imeneet. Kaikki mitä on tullut (ja sitä rapaa on tullut) on lähtenyt normaalissa pesussa poiskin.

Itse en ole mitenkään erityisemmin lapsen ulkotouhuja rajoittanut. On saanut leikkiä loskasäällä ja rapasäällä ilman sadesuojiakin. Hyvin on haalarit kestäneet toistaiseksi.

Lainaus:

Olen itse miettinyt että onko puvut tarkoitettu käyttöön vai näyttöön??? mutta hyvä kuulla jos muilla kestänytkin.

Ostin 6-vuotiaalle pojalle takin ja housut: Housut ok. Mutta takki oli ensimmäisen käytön jälkeen sotkeutunut rapaan. Puhtaaksi en sitä ole saanut. Mielestäni siinä ei ole öljyä tai muuta sellasta. No puhtaaksi se ei lähe.

Tytölle 5 vuotiaalle: ostin puvun. sisä vuori repes ensimmäisellä käyttöllä koko haara alueelta vetoketjun yläpäähän asti toinen puoli sisä vuoresta irti. Se siitä puvusta.

2 vuotiaalle pojalle ostin puvun. Sotki hihan vesiliukoseen maaliin ja PUHTAAKSI ei lähde. Vaikka laitoin samantien puvun koneeseen.

Meille ei näitä vaatteita enään osteta!!!! Mutta kiva et muilla parempia kokemuksia.

Vierailija

Meillä on ollut Jonathanin puvut käytössä useamman vuoden ajan kolmella lapsella eikä niissä ole ollut ikinä mitään valittamista. Tutullani taas oli parissa puvussa ongelmia vedenpitävyyden kanssa. Rukkaset ovat tänä talvena vaihtaneet, jos saumat ovat auenneet.

Vierailija

Meilläkin on merkki haljennut ja vetoketju temppuili alkuun. En ole kuitenkaan asiasta reklamoinut, mutta vesi/loskakelillä takki on kyllä osoittautunut jopa reimateciäkin tms. paremmaksi.

Vierailija

Lainaus:

Teillä kahdet vaatteet oli sotkeutunut rapaan/maaliin. Se, että ei lähtenyt puhtaaksi, ei välttämättä liittynyt merkkiin. Meilläkään ei hupparista lähtenyt vesiliukoinen maali (eikä itse asiassa mistään vaatteesta) enkä sitä merkin syyksi laittanut. Tuosta vuorin repeytymisestä olisin kyllä reklamoinut välittömästi.

Vierailija

3-vuotiaalla Jonathanin toppapuku, takki ja housut, syksyllä ostetut ja 1-vuotiaalla Jonathanin ruskea vauvahaalari, ostettiin samalla kertaa kun isommankin vaatteet.

jalkalenksujen nappi on molempien poikien asusita tippuneet heti kättelyssä mutta muuta moitetta ei sitten kyllä ole, pienen haalari on lämpimin mitä ikinä meillä on kellään neljästä lapsesta ollut ja monenlaista on Reimaa, Remua ja Lassieta ollut.

Kolmevuotiaalla on kolme käytettynä ostettua Jonathanin välikausipukua ja ne ovat kyllä säilyneet tosi hyvin, ei moitteen sanaa.

Noista jalkalenksujen napeista olen arvellut jotain palautetta kyllä laittaa, on ne niin pahasesti ommeltu, suunnilleen yksi ommel paksummalla langalla ja iso solmu molemmissa päissä lankaa.

Oisko Jesper Juniorin sivuilla joku palautejuttu, en ole katsonut mutta sitä kautta varmaan perille menisi.

Vierailija

Yhdet hanskat alkoivat ratketa saumoista, valitettiin niistä Jesper Juniorissa samalla kun ostettiin uudet tilalle. Myyjä totesi iloisesti, että tuo ihmeessä ne vanhat hanskat tänne, saat uudet tilalle. Kysyisin myyjältä onko mitään tehtävissä.

Haalarien suhteen itsellä vain hyviä kokemuksia. Jonathanit on olleet ainoita, jotka ovat oikeasti kestäneet lapseni leikeissä. Pitäneet kosteutta hyvin ja olleet lämpimiä.

Lapsellani 3 Jonathanhaalaria ollut käytössä yht 4 vuoden ajan. Jonathan lakkeja ja hanskoja myös jo useampana vuotena ostettu. Viime vuonna ostettiin Jonathan takki+ housut ja nekin ihan ykköskamaa.

Vierailija

Tytöllä oli "tavallinen", se n. 60€ haalari v.-06-07, kesti ja toimi hyvin ja meni todella hyvänä seuraavalle käyttäjälle. Samanvuotinen tavan haalari nyt pojalla käytettynä, ei moitittavaa.

Mutta tähtihaalari, mikä oli pojalla....heti irtos ja katos lahkeesta ne jalkarensunapit ja renksut rikki, haalarin sisällä ollut vyötärönkiristys hajosi ym. Kotimyyjä ei sanonut mitään, otin kotisivujen kautta yhteyttä firmaan, soittivat takaisin. Vähättelivät ongelmaa tyyliin kaikilla haalarinvalmistajilla on näitä vikoja. Sain postissa uudet renksut ja "hyvityksenä" poikien sukat kokoa 35 > haalari oli kokoa 92 ja sen he tiesivät...Minua tämä jäi harmittamaan, otin uudestaan yhteyttä ja valitin lisää, että kyllä teidän täytyy korjata se vyötärönkiristys tai antaa uusi haalari, jos sen ominaisuuden takia maksoin haalarista enemmän (halvempikin ois kelvannu hyvien kokemusten ansiosta) ja se hajoaa heti. No kun aikani väänsin, lupasi rouva johtaja että voin itse viedä haalarin ompelijalle ja laittaa laskun heille...

Ei ole meille sen koomin Jonathaneita ostettu, sen verran tökki tuo reklamaatio...

Vierailija

tarkastamaan haalarin saumat, sillä liikkeellä oli kuulemma haalareita, joissa saumat ommeltu huonosti ja osassa jo valmiiksi puarkautuneita. Meidän haalari oli kyllä kunnossa siltä osin enkä vielä ole huomannut moitittavaa parin pesukerran jälkeen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat