Mitä mieltä nimestä Jessica-Aino Amalia?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Jessika myös ok jos laitatte k:lla, sillä vierasperäiset ja suomalaiset nimet ei käy sekaisin. Viiva jättäkää ehdottomasti pois. Jos haluaa viivalla niin sitten vain Aino-Amalia. Jessica myös ok , jos keksitte toiset nimet uudestaan.

Vierailija

Jessica-Aino ei sovi yhteen millään tavalla! Aino-Amalia on ok, mutta mieleyhtymä tuohon lauluun ahdistaisi minua muuten kauniista nimestä huolimatta.

Jessica on ylipäätään järkky nimi! Noita annettiin 10 vuotta sitten, nykyään ei enää kukaan suosi väännettyjä J-nimiä.

Vierailija

aika kamala. Väliviiva ei tosiaan sovi nimeen ja mä inhoan Aino-nimeä. Amaliasta tulee mieleen Anaalia...

Jessica mielestäni ihan ok.

Vierailija

Jätä se pois... on ihan hirveä nimi ja kaiken lisäksi lapselle vaikea kun pitää aina erikseen kertoa, että se kirjoitetaan c:llä. Mutta Aino Amalia oliski sit ihan toista maata eli tosi nätti nimi. Sulonen!

Vierailija

Itse en pidä Jessica-nimestä ollenkaan, tulee mielikuva pilalle hemmotellusta kakarasta joka kuvittelee olevansa kaikessa paras ja kiusaa muita... En oikeen tiedä mistä tämä mielikuva tulee, varmaan jostain jenkkisarjasta jota olen teininä katsonut.

Miten olisi pelkästään Aino Amalia? Musta se ois tosi kaunis nimi! Jessican varmaankin haluatte, joten ehdottaisin että Jessica Aino Amalia, eli siis ilman väliviivaa, se on jotenkin tökerön näköinen...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat