G: Kauanko teillä kestää sykkimistä edeltävä huippuvaihe orgasmissa?

Vierailija

Minulla tuo huippu kesti aikaisemmin vain 1-2 sekuntia, mutta olen oppinut pidentämään sitä 5-10 sekuntiin. Aina pidentäminen ei onnistu, esim. väsyneenä huippu on aina lyhyempi. Toisinaan huipussa myös on kaksi vaihetta: ensin muutama sekunti huippua, jonka jälkeen toinen, vielä voimakkaampi huippu ennen laukeamista.

Kuulostaako tämä suunnilleen tutulta? Kiinnostaisi tietää, millaisia huippuja muilla naisilla on. Oikeasti siis, liioittelut ja pelleilyt voidaan jättää muihin ketjuihin.

Kommentit (8)

Vierailija

Lainaus:

Minä koen vain aaltoilevan "geneerisen orgasmin", ei siinä mitään huippua ja laukeamista ole erikseen :) Ensin on mahtava fiilis, että kohta se tulee, ja sitten kun se tulee niin se lähtee joko sisältä ja säteilee aaltoina ulospäin aina sormenpäihin, tai sitten se lähtee ulkoa ja tavallaan painuu sisäänpäin niinä aaltoina. En ole osannut ajatella, että joku näistä fiiliksistä olisi laukeamista.

Minulla on ihan selvästi kiihottumisen nousu, joka huipentuu siihen huippuun. Se on hyvin voimakas tunne, jonka aikana lihakset ovat ihan jännittyneet. Sitten tulee laukeaminen, silloin siis jännitys kirjaimellisesti laukeaa ja alkaa se sykkiminen. Ihan hyvältä sekin tuntuu, mutta on jo selvästi alamäkeä. :)

ap

Vierailija

Nykyään jumppaan lihaksia eri rytmeillä aina kuin tyydytän itseäni. Huipun lähestyessä kun jännittää lihakset tiettyyn kohtaan, huippu pitenee. :)

ap

Vierailija

Minä koen vain aaltoilevan "geneerisen orgasmin", ei siinä mitään huippua ja laukeamista ole erikseen :) Ensin on mahtava fiilis, että kohta se tulee, ja sitten kun se tulee niin se lähtee joko sisältä ja säteilee aaltoina ulospäin aina sormenpäihin, tai sitten se lähtee ulkoa ja tavallaan painuu sisäänpäin niinä aaltoina. En ole osannut ajatella, että joku näistä fiiliksistä olisi laukeamista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat