Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskenmenosta

Vierailija

Miten selvisit keskenmenosta? Kuinka kauan meni? Pystyitk olemaan töissä vai haitko sairaslomaa?

Kommentit (3)

Vierailija

Kaavinta tehtiin keskiviikkona ja sairaslomaa oli perjantaihin.

Vuotojen takia oli vaikea olla seuraavalla viikolla ma ja ti töissä. Vuosin tosi paljon.

Oli vähän vaikea mennä töihin. Oli jotenkin vaikea asennoitua taas uudellee, jotenkin jo kerkesi ajatuksissaan ajatella milloin jää äitiylomalle ja nyt tuntuikin "loputtomalta kakulta". Ja oikeesti tykkään kyllä työstäni, tuli vaan jotenkin tollanen olo. Työkaverit tuntuivat typeriltä, kun vauhkosivat ihan turhanpäiväisistä asioista.

Muuten ihan ok. Kukaan ei töissä edes tiennyt, että olin ollut raskaana. Joten en km:stakaan kertonut.

Vierailija

Vuoden yrittämisen jälkeen tulin raskaaksi, ja olin niin taivaissa kuin vain olla saattaa. Raskaus menikin keskellä viikolla 7+, ja yksityisellä ultrassa nähtiin vain enää istukan kappaleita.

Olin tavattoman surullinen, sisus tuntui kuolleelta ja itkin varmasti kaksi viikkoa joka päivä. Ensin koko päivän, ja sitten aina vähemmän. Hain sairaslomaa, kun olin ensin ollut luvatut 3pv lääkärintodistuksettomalla vapaalla. Olin töistä poissa viikon, sitten alkoi jo tuntua hyvältä ajatella välillä muuta.

Fyysisesti meni hyvin, en tarvinnut kaavintaa enkä lääkkeitä, vuoto hoiti kaiken itse. Kuitenkin kuukautisten palaamiseen meni kauan, yli 50päivää. Olin surullinen pitkään, ja välillä olen vieläkin. Mutta nykyään on katseet jo lähinnä tulevassa. Tulin kyllä taannoin miettineeksi, että noin kuukausi olisi nyt syntymään, jos papu olis selvinnyt.

Joskus kyllä kohdatessa raskaana olevia naisia voi iskeä pakokauhu ja kontrolloimaton itku. Tai no kerran kävi niin. Oli vain pakko poistua tilasta. Mutta sen nyt tekee tämä lapsettomuuskin, eikä vain keskenmeno.

Vierailija

Ei isommin surettanut, oli kierukkaraskaus muutenkin. Viikko sairaslomaa, yön olin sairaalassakin. Vuoto valtavaa, vatsaontelossa verta, joten istuminen hankalaa.

Uusimmat

Suosituimmat