Heinola

Vierailija

Millainen paikka asua ja elää. Millaisia "virikkeitä" lapsille?

Kommentit (3)

Vierailija

Asuminen halpaa, hyvät ruokakaupat ja mukavat tarhat. itse asuin siellä lapsuuteni ja olen siitä ihan kiitollinen. se on tarpeeksi pieni, niin että lasten kaverit tuntee eikä ne pysty hillumaan ihan missä sattuu, mutta tarpeeksi iso niin, ettei kaikki vastaantulijat ole tuttuja. pienet ala-asteet, mutta yläasteet yhdistettiin :( samoin lukiot. se ois meillekin tulevana lapsiperheenä mainio paikka asua (Hesakaan ei oo LIIAN kaukana, monet käy siellä töissä) mutta mies ei halua muuttaa sinne kun koko kaupunki on mun sukulaisia täynnä. eikä ajatus siinä mielessä muakaan houkuttele... mutta suosittelen kyllä lämpimästi! pärjää ilman autoa jos haluaa, keskusta on siinä mielessä tosi tiivis. jos cittarissa haluaa ruokaostoksensa tehdä s-marketin sijasta, niin sit tarvii auton.

uimarantoja, hyvät urheilumahdollisuudet ja suurin osa niistä ilmaisia. hyvä uimahalli, parempi kuin monissa isommissa kaupungeissa :)

Vierailija

Mulla myös paljon sukulaisia ja tuttuja heinolan suunnalla! Ne ainakin viihtyy! Melkein kaikilla lapsia.. Eikös se Heinolan tunnuslausekin kuulu, että Heinolassa on hyvä kasvaa isoksi :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat