***KYMPPIKERHO 2009*** vko 4

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

* * *KYMPPIKERHO 2009* * *

Yhteenveto Kymppikerho 2009 mukana olevista. Jokaisella tavoitteena on noin 10kg painonpudotus.

Tähän mennessä olemme painoa pudottanut yhteensä 11,5kg. Hyvä me!!

Pudottajat:

Nimimerkki: emmanaiti

Pituus: 170cm

Lähtopaino: 84,6kg

Tavoite: 72kg (heinäkuun alkuun mennessa)

Paino nyt: 82,6kg

Pudotusta viime vkolta: -2kg

Pudotusta yhteensä: -2kg

BMI: 28,6

Nimimerkki: Essa

Lähtopaino: 60kg

Tavoite: 50-53kg

Paino nyt: 59kg

Nimimerkki: Hassula

Nimimerkki: Ksenja

Pituus: 165cm

Lähtöpaino: 71,5kg

Tavoite: 57kg (heinäkuun alkuun mennessä)

Paino nyt: 68,0kg

Pudotusta viime vkolta: -1,2kg

Pudotusta yhteensä: -3,5kg

BMI: 25

Nimimerkki: Lisbe

Pituus: 175cm

Lähtopaino: 85kg

Tavoite: alle 75kg

Paino nyt: 81kg

Pudotusta yhteensä: -4kg

BMI: 26,4 (alussa 27,8)

Nimimerkki: Marja08

Nimimerkki: Mynthon79

Nimimerkki: Nappi77

Paino nyt: 72kg

Tavoite: 57kg

Nimimerkki: Paavo5

Pituus: 157 cm

Lähtöpaino: 63,9 kg

Tavoite: 55 kg (Kesäkuun alkuun mennessä)

Paino nyt: 61,9 kg

Pudotus viime viikolla: -600 g

Pudotus yhteensä: -2 kg

BMI 25,9 (alku) 25,1 (nyt)

Nimimerkki: Paletti

Nimimerkki: Ruutti08

Nimimerkki: Sanki

Pituus: 168cm

Lähtopaino: 81.5kg

Tavoite: 68

Paino nyt: 80.6kg

Pudotusta yhteensä: -900g

BMI: 28,3

Nimimerkki: Tartu

Pituus: 160cm

Lähtöpaino: 72kg

Tavoite: 60kg

Paino nyt: 70,4kg

Pudotus yhteensä: -1,6kg

BMI: 28,12(alku), Nyt 27,34

Nimimerkki: Vinkkis

Kevyttä viikkoa kaikille!!

Kommentit (13)

Vierailija

Tälläkin viikolla on onneksi mennyt paino alaspäin, mutta tänään on ollut vaikeeta. Teki niin paljon mieli herkkuja ja käytinkin pv-pisteitä karkkeihin. =( Ja syön aika lailla hedelmiä, luulen että hiukan liikaakin, sillä nykyään melkein kaikkia hedelmiä saa syödä "ilmaiseksi" mutta joku tolkku kai siinäkin pitäisi olla. ;)

No mutta, tässä mun yhteenveto:

Nimimerkki: Paletti

Pituus: 173 cm

Lähtöpaino: 86,4 kg

Tavoite: 72 kg

Paino nyt: 84,2 kg

Pudotus viime viikolla: -1200 g

Pudotus yhteensä: -2,2 kg

BMI alussa 28,8 (voi hitto sentään!), nyt 28,1

Tsemppiä kaikille!

Vierailija

Hiukan maltillisemmin tällä viikolla paino on pudonnut, mutta alaspäin kuitenkin! Eli tänä aamuna 76,2 kg, viime viikosta siis pudonnut 600g. Viikkoon mahtui kyläilyjä, joten olen tosi iloinen miinusmerkkisestä tuloksesta. Ja liikuntaakin tuli harrastettua.

Yhteenvetona vielä:

Nimimerkki: Hassula

Pituus: 158 cm

Lähtöpaino: 80kg

Tavoite: alkuun tavoitteena, että alkaa 6:lla eli 69kg

Paino nyt: 76,2kg

Pudotusta viime viikolta: 600 g

Pudotus yhteensä: 3,8 kg

BMI: alussa 32,46 (apua!) nyt: 30,91

Vierailija

mutta kun täällä on teitä nutraajia/ sitä harkitsevia niin kiinnostaisiko ketään ostaa kaupan hintoja halvemmalla noita nurtriletteja? Multa löytyy kanakeittoa ja metsämarjan + suklaan makuista "pirtelöä". itse en saa noita kurkusta alas, enkä ihan poiskaan viitsisi heittää. Voin lähettää vaikka pari pussia maistiaisiksi jos joku haluaa vaikka maistaa ennen kun ostaa täyden paketin...

Omasta olosta sen verran, että enää ei tee niin mahdottomasti herkkuja mieli! Mutta iltaisin kyllä kaipaa aina jotain naposteltavaa... Kun on tottunut siihen että kun lapset menee nukkumaan saa herkutella telkkaa katsoessa niin vaikea on tota tapaa muuttaa. Nyt olen yrittänyt juoda vettä tai syödä hedelmiä. Liikkua vaan pitäisi vieläkin enemmän ja pienentää annoskokoja.

Vierailija

Nimimerkki: marja08

Pituus: 170 cm

Lähtöpaino: 76 kg

Tavoite: 66 kg

Paino nyt: 75 kg

Pudotus viime viikolla: -500 g

Pudotus yhteensä: -1 kg

BMI alussa 26,3; nyt 26,0

Vyötärön ympärys alussa: 88: cm, nyt 87: cm

Marja

Vierailija

Ei mennyt viime viikko putkeen, ei ollenkaan. Liikkua yritin minkä pystyin ja jaksoin, mutta tuli sitten syötyäkin. Ja vaaka näytti tänään 67,3kg.

tässä vielä nopea yhteenveto ennen lasten (okei, omaakin) välipalaa...

Nimimerkki: Vinkkis

Pituus: 169cm

Lähtöpaino: 68,3kg

Tavoite: noin 60kg

Paino nyt: 67,3kg

Pudotus viime viikolla: -300g

Pudotus yhteensä: -1000g (eikös näytäkin paljolta?! :-) )

BMI: 23,9 (alku) 23,6 (nyt) 21 (tavoite)

Pitää tähän vielä lisätä, että mulla päätavoite on alkaa liikkua enemmän ja muuttaa läskiä lihaksiksi. Siis makkarat pois ja kiinteyttä tilalle :-) Ei haittaa vaikkei paino sitä 10 kiloa putoaisikaan jos vaan ulkonäkö ja oma olo muuttuu.

Vierailija

Hei!

Ja onnittelut miinusmerkkisistä tuloksista teille muille! Minulla on nyt takana ehkä kaikkein vaikein viikko. Viime viikon lopulla muutamana päivänä tuli herkuteltua aika tavalla. Paino ei siitä noussut, mutta jumitti paikoilleen. Viikonlopusta alkaen olen taas pääasiassa nutraillut. Täytyy sanoa, että ne jauhot alkavat jo tympiä. Mutta eipä mulla ole mitään muutakaan keinoa, jolla uskon painon putoavin, joten näillä jatkan. Tuo eilinen 67 kg on minulle tärkeä etappi, enää ei ole ylipainoa. Lopulliseen tavoitteeseen on nyt matkaa tasan 10 kg. Arvioin tosin tavoitteeni uudelleen, kun pääsen 64,5 kiloon. Se oli minulle "luonnollinen paino" aika kauan, esim. raskauksien ja imetyksien jälkeen päädyin ilman kuureja siihen. Eli jos silloin tunnen oloni hyväksi, mietin tarkkaan, jatkanko laihduttamista tuohon haavelukemaan 57 kg. Ensi viikkoon!

Nimimerkki: Ksenja

Pituus: 165cm

Lähtöpaino: 71,5kg

Paino nyt: 67,0kg

Pudotusta viime vkolta: -1,0kg

Pudotusta yhteensä: -4,5kg

BMI: 24

Vierailija

Vaaka näyttää tänään 71kg, eli -1kg. Epäilen, että lhtöpaino taisi olla vähän enemmän kuin arvioin, koskapa vaaán ostin vasta keskellä viikkoa ja silloin lukema oli 73... Mutta pidetään nuo "viralliset lukemat entisellään, ei tarvi niitä sen enempää muokkailla. Tärkeintä on, että alaspäin on jokatapauksessa menty, ja ihan hyvällä fiiliksellä oon edelleen. Mun eka tavoite ( 70 alitus) häämöttää jo! JEE!

Tsemppiä kaikille muillekin! Me onnistutaan!

nappis

Nimimerkki: Nappi77

Paino aluksi: 72kg

Paino nyt: 71kg(-1kg)

Vierailija

Olen harjoitellut viimeisen viikon normiruokailua, ja niin vain kävi, että plussaviikkohan siitä tuli! Yhteispudotus silti vielä 3 kg kuun alusta, joten ihan hyvältä tämä kuitenkin fyysisesti tuntuu. Eli en ole heittänyt kirvestä kaivoon... Nyt vältän herkkuja, ja suosin kasviksia. Nutreja häljellä parin päivän tarpeisiin, joten niillä korvailen vielä aterioita jossain vaiheessa kun siltä tuntuu. Maanantaita odotellessa...

Nimimerkki: Lisbe

Pituus: 175cm

Lähtopaino: 85kg

Tavoite: alle 75kg

Paino nyt: 82kg

Pudotusta viime vkolta: +1

Pudotusta yhteensä: -3kg

Vierailija

tänä aamuna vaaka näytti 58,5kg, eli pudotusta on yhteensä tullut vain 1,5kg.

pituus:151cm

alkupaino:60kg

nyt.58,5

bmi:25.7

en kyllä tiedä minkä takia tippuu noin hitaasti.syön tosi vähän, rakastan nuudeleita,tonnikalaa yms.. en makkaraa tai meetvursteja syö lainkaan(n.12 vuoteen)herkkujakaan ehkä 1kerran viikossa... ja vielä liikkuva työ..täytyypi ehkä hakea tuommoinen nutrilet että saa alkuvauhtia.

Vierailija

Elämä on edelleen niin kiireistä, etten viime viikolla edes ehtinyt mitään itsestäni ilmoitella. Mutta parin viikon takaisesta paino on pudonnut taas puoli kiloa eli nyt 75 kg (lähtö 76 kg). Pituus on 170 cm. Vyötärö oli alkuun 88 cm, nyt 87 cm. Kiitos yhteenvedon tekijälle! =) Bmi:täkään en ole ehtinyt laskea.

Karkkia en ole syönyt uuden vuoden jälkeen, siihen olen tyytyväinen. Tällä viikolla tavoitteena on käydä ainakin kolmena päivänä vähintään puolen tunnin vaunukävelyllä. Toivottavasti niin myös jatkossa, mutta tosi vaikea on löytää tuotakaan aikaa, kun on niin paljon ohjelmaa, ja kaikkien kolmen lapsen kanssa kävelyllä käyminen ei onnistu. Mutta onneksi ainakin vähän on jo tullut tuloksiakin.

Marja

Vierailija

Tällä hetkellä onneksi kuitenkin vielä tippuu. Viikolla oli jo alle 80kg, mutta viikonlopun herkuttelut ja viini toi painoa vielä ylemmäs. Kuitenkin -500g viime viikosta. Eli tiedot nyt:

Nimimerkki: Sanki

Pituus: 168cm

Lähtopaino: 81.5kg

Tavoite: 68

Paino nyt: 80.1kg

Pudotusta yhteensä: -1kg400g

BMI: Jotain 28 luokkaa?

Vierailija

Moi!

Vaaka näytti aamulla 61,7 kg, eli vaivaiset 200 g vähemmän kuin viime viikolla. Mutta alaspäin kuitenkin! Viikonloppuna tuli herkuteltua liikaa, joten arvasin kyllä tän tuloksen. Viikolla vaaka kävi jo 61,1 kilossa, mutta sitähän ei lasketa...

Liikkua kerkisin hurjasti, mistä oon kyllä tyytyväinen, vaikka toi pieni pudotus ottaakin päähän. Kävin kerran vesijuoksemassa (45 min) ja neljä kertaa lenkillä (2*45 min ja 2*1 h) sekä kaksi kertaa "vartin vatsat". Uudessa Sport-lehdessä oli kivat "vartin vatsalihasten" ohjeet, joissa ei oo ollenkaan perinteisiä "sit uppeja", mihin oon ihan kyllästynyt. Yllätyksekseni toi liikkumiseen käytetty aika ei ollut mistään pois, vaati vaan pientä etukäteissuunnittelua. Tällä viikolla liikkumnen jää kyllä vähemmälle, kun miehellä on kaksi reissupäivää ja mummolla iltavuoro, joten on itse hoidettava lapset :)

Tässä vielä yhteenveto. Mukavaa viikkoa!

Nimimerkki: Paavo5

Pituus: 157 cm

Lähtöpaino: 63,9 kg

Tavoite: 55 kg

Paino nyt: 61,7 kg

Pudotus viime viikolla: -200 g

Pudotus yhteensä: -2,2 kg

BMI: 25,9 (alku) 25,0 (nyt)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat