En jaksa, mieheni on yliherkkä!

Vierailija

Yleensäkin, koko ajan pitäisi vakuutella että hän on kyllä oikeassa ja mahtava.

No, nyt taas oli käynyt niin että aivan kaikki kotityöt kasaantuivat yksin minulle. Edes pyynnöstä mies ei juuri mitään tehnyt. Otin asian ystävällisesti esille. Selitin, että mulla ei jaksaminen riitä siihen, että kokopäivätyöni ja pitkien työmatkojeni lisäksi teen yksin kaikki kotityöt ruoanlaitosta, pyykkäykseen, puiden hakkuuseen ja lasten asioista huolehtimiseen jne. Mies tästä suivaantui ja sanoi että hän sitten lähtee kun ei hänestä kerran ole mihinkään. Minä sanoin että hän on ihana ihminen ja yritän tästä asiasta mahdollisimman ystävällisesti nyt puhua (kuten puhuinkin) ja että tämä ei ole vain periaatteesta vaan ihan oikeasti tuntuu etten jaksa yksin pyörittää perhettä ja kotia ja tehdä vielä suht raskasta hoitotyötäni siihen päälle täyspäiväisesti. Mies ei ymmärtänyt vaan äsken kävi ovi. Läks varmaan taas anoppilaan viikoksi - pariksi purkamaan äidilleen miten ei jaksa kotona ja minä en ymmärrä häntä. On joskus aiemminkin lähtenyt, silloin syy oli hänen toiset naiset joista nalkutin ja tietääkseni niitä ei enää ole ollut.

Mä en ymmärrä. Miten mun pitäisi asiat ilmaista että mies ymmärtää? Ainoa keino olisi vissiin vaipua tossukaksi sillä kustannuksella että itse palaa loppuun miehen pitäessä lystiä?

Meillä on 2 lasta joista esikoinen oli vahinko ja ilmoitti tulostaan jo 6 kk seurustelun jälkeen aikoinaan (tällä tietämyksellä en olisi lapsia tähän suhteeseen tehnytkään).

Oikeasti tahtoisin että meillä menisi hyvin, tuo mies on kuitenkin sydämeltään kultainen. Apuva, neuvoja?

Kommentit (4)

Vierailija

kun vaimo ei kotona ymmärrä passata häntä rajattomasti, niin hän lähtee äitinsä helmoihin. Äiti kyllä varmasti passaa!

Sinun kengissäsi antaisin miehen jäädäkkin sinne äitinsä passattavaksi.

Ja jos miehellä vielä on myös taipumusta pettää, niin en kyllä ymmärrä miksi moisessa narsistissa roikut.

Mutta jos se sinun mielestä on tosi ihana ja rakastettava ja haluat häntä passata lopun elämääsi (koska kuulostaa siltä että hän tuksin muuttuu) niin valintahan on yksin sinun. Kovin moni muu ei tuollaista sietäisi. Tai en tiedä, ehkä moni sietääkin...

Vierailija

Kasvukipuja. Kuulostaa että miehesi leikkii kotia, mutta hän elää vielä lapsuuden kodin maailmassa, jossa on äiti joka tekee kaiken. Kova homma sun on tuosta mies kasvattaa, jos miehen vanhemmat asuvat vielä lähistöllä. Pitäsköhän sun ottaa anoppis kanssa asia puheeksi, ymmärtäisikö hän, tai appiukkosi, voisi puhua miehelle järkeä.

Epäilen vain ettei tuosta miksikään muutu, ero tulee pikkuhiljaa, kun voimasi myllyn pyörityksessä loppuvat. Oisiko parempi heti aja se pois, onpahan yksi "lapsi" sinulla vähemmän hoidettavana.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat