Moni ei usko, että hyvinvointoipalveluissa eriarvoisuutta...Ks. Hesari 18.1.2009, S A 13

Vierailija

"Näillä lakeuksilla juma...a ei pilkata palveluja" HS 18.1.2009, s. A 13, M. Ollikainen ( toim.) ( pienten lasten äiti, joka viime viikon Hesarissa purnasi, että vain huonosti käyttätyvät huutajata saavat vastineen pyytämilleen peruspalveluille- esim. haluamastaan päiväkodista päiväkotipaikan.)

---Toimittaja Ollikainen jatkaa...

"Enpä arvannutkaan, miten äkäiseen ampiaispesään sohaisin kritisoidessani viime sunnuntaina julkisten peruspalveluiden saatavuutta Helsingissä ( HS 11.1.09)( Emt.)

---

"Palautetta tulvi sähköpostiinAhdistuneilta vanhemmilta, vanhuksilta ja muilta kaupungin asiakkailta, jotka olivat saaneet tylytystä hammashoidossa, terveyskeskuksesssa, päivähoidossa ja vanhustenhuollossa."(Emt.)

--

"Lukijoista käsittämättömän monet olivat kuitenkin sitä mieltä, että kirjoitukseni oli pelkää valehtelua, propagandaa..."

( Emt.)

---

"Suomessa on kummallinen hyssttelyn kulttuuri. Jos peruspalvelut eivät kaikilta osin toimi, eivät ne ainakaan sillä parane, että ongelmat lakaistaan maton alle...(Emt.)

---------

Mitä ajatuksia herätti???

Kommentit (2)

Vierailija

Tyhmä täytyy olla jossei ala huutaa.

Minä sain lapsilleni (3 kpl) paikat supersuosittuun päiväkotiin länsi-Helsingissä vierailemalla johtajan pakeilla monta kertaa kuukauden aikana ja soitellen viikoittain. En puhunut rumasti enkä lahjonut häntä mutta otin yhteyttä eritavoin väh. 10 kertaa ja tadaa! Kaikki kolme saiavt paikat samasta talosta johon oli muka "mahdoton" päästä. Pk:n johtaja jopa henk. koht. soitti minulle kertoakseen tämän ilouutisen heti valintojen jälkeen :)

Vierailija

mutta tottahan se on että aina kun olen asioinut terveyskeskuksessa/sairaalaissa tai hammashuollossa, olen kokenut saavani tylyä palvelua. Ei niinkään lääkäreiltä, mutta hoitajilta. Sitä ei oikein sairaana jaksaisi ivaa ja pilkatekoa tai vähättelyä ja olen luullut että se johtuu itsestäni, mutta yksityisellä puolella ovat sairaanhoitajatkin olleet mukavia. Käytän siis niitä nykyään. Onneksi ei ole tarvinnut päivähoidon tai vanhustenhoidon palveluja, jos sielläkin on sama meno.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat