Mihin törsäisin 100000€?

Vierailija

Itse varmaan ostaisiin maata tai metsää 50 000€ ja toisella pitäisin hyvinkin sapattivapaan.

Kommentit (8)

Vierailija

80 000 eurolla ostaisin yksiön Espoosta, jonka laittaisin vuokralle. Nyt saa ihan hyvän sijoitusasunnon sillä rahalla ja olisi vähän ylimääräistä tuloa sekä kämppä myytävissä pahan päivän varalle.

Kyllä sillä 20 000 eurollakin jo ihan kivasti matkustaa ja rellestää.

Onnea rahasta ja nauti!

Vierailija

Tuli ylimääräistä rahaa vajaa satatuhatta. Mihin laittaisin? Olen 31v sinkku, asuntolaina maksettu, vaki-työ, palkka 4200brutto, auto on. Seukka ehdotti pitkäaikaiselle tilille sijoitusta vuodeksi, mut mua himottas jotain mieletöntä. Haaveissa on vuoden virkavapaa ja lähteä pyöräilemaan thaimaa päästä päähän. Olisiko pöhkö idea?

Vierailija

paikoista, joissa olet halunnut käydä, tai asioista joita olet halunut tehdä.

Lähde toki pyöräilemään jos se kiinnostaa, ja muuallekin! Maailma on mielenkiintoisia juttuja täynnä!

Osa rahoista tuohon ja osa pankkiin odottamaan uusia ideoita.

Vierailija

Sen päälle matkustelua maailman ympäri. Listaa kaikki paikat missä haluat käydä ennen perhettä. Niihin sitten! Syöt hyvin, kokeilet kiinnostavia harrastuksia.

Vierailija

Pistä rahat nyt vaikka 3kk määräaikaistalletukselle ja istu alas miettimään, että mitä haluat tehdä.

Itse jos saisin tuommoisen summan, niin mökkiprojekti lähtisi käyntiin ja loput (varmaan puolet) sijoittaisin.

Vierailija

Suosittelen hyväntekeväisyyttä, saat hyvän mielen ja pääset vähän kehuskelemaan kavereille miten paljon annoit :) Tämä autoton suurperhe huolii rahat auton ostoon, voisinpa myös kustantaa itselleni yliopiston valmennuskurssin sekä kaikille polkupyörät ja ja....

No mutta jos VÄLTTÄMÄTTÄ haluat itseesi tuon rahan laittaa niin sinuna kyllä lähtisin johonkin matkalle, ratsastamaan tai kiipeilemään mahtaviin maisemiin aaaah :) Ulkoilmaretkeilyä ei voita mikään, kanarialla löhöilijät on outoa sakkia

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat