Kauhea riita miehen kanssa mun bulimian takia

Vierailija

Olen sairastanut jo monta vuotta bulimiaa, jo ennen kuin tapasin mieheni. Hän on tiennyt sairaudestani koko ajan. Ei oikein osaa olla tukena, joten en sitä oikein edes odota.

Nyt ongelmaksi on tullut se, että mies raahaa ruokaa kotiin. Sitten ahmin kaiken, ja mies syyttää mua HÄNEN ruokiensa syömisestä.

Mä en voi hillitä itseäni, kun näen niin paljon kaikkia herkkuja.

Miten hitossa saan taottua mieheni kalloon, ettei kanna herkkuja kotiin, ja jos kantaa, ei pidä odottaa, että ne pysyy kaapissa?

Kommentit (8)

Vierailija

Raahaako miehesi "kiusallaan" mielettömiä määriä herkkuja kotiin vai ostaako ihan normisti hyvää syötävää? Jos hän syö normaalisti, et minusta voi automaattisesti olettaa hänen muuttavan ruokailuaan askeettisemmaksi sinun sairautesi takia. Eri asia on jos hän on sitoutunut hoitokuvioihisi ja asiaan kuuluu herkkujen välttäminen.

Vierailija

tulee sopia miehesi kanssa. Kotiin ei saa tuoda herkkuja niin että jäät yksin niiden kanssa. Miehen aikana et varmaan sorru ahmimiseen?

Toivottavasti olet hoidossa sairautesi suhteen. Bulimia hoito saattaa olla usean vuoden pituinen ja siihen tarvitset läheisimpien tukea. Tsemppiä!

Vierailija

Vähän sama kuin toisi alkoholistin kotiin kasan viinaa ja jättäisi näkyville.

En osaa neuvoa mitä miehellesi sanot (ellet tuota edellistä...mutta varmaan olet jo sanonut) mutta iso halaus!

Vierailija

Mene ihmeessä lääkärille, jos tilasi on noin vakava. Minkälainen mies sinulla on, kun suostuu katsomaan vierestä kun tapat itsesi?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat