Olen kamala, huono äiti....

Vierailija

Olen hirveä äiti, olen kamala, paha ja ilkeä äiti.

Teen vuorotöitä kymmenen tuntia päivässä, jotta selviämme taloudellisesti, sillä lapseni isä kieltäytyy maksamasta elatusmaksua, ja näin ollen kannan huonoa omaatuntoa siitä että lapseni on niin paljon hoidossa.

Nyt se mies on manipuloinut lapsen 8v. minua vastaan niin, että se ei halua tulla enää kotiin, ja minä loukkaannuin niin, että en tiedä voinko antaa lapselle anteeksi. En voi olla omaa lastani kohtaan näin julma, mutta olen todella loukkaantunut. ja väsynyt. En vain jaksa enää taistella hänen isäänsä vastaan, se mies on henkisen väkivallan maestro, ja nyt se sai lapsenikin....

Kommentit (11)

Vierailija

kun tämä isä on hoitanut niin fiksusti, että meille tehtiin aikoinaan määräaikainen elatussoppari, ja nyt kun se on päättynyt, niin sepä ei ilmoita tulotietojaan sossuun, joten joudun hakemaan elatussopimusta oikeusteitse ja kun ei ole voimassa olevaa sopimusta, niin en saa elatusta kunnaltakaan, enkä voi ilman sopimusta hakea maksamattomia maksuja edes ulosottoon ja isä on tässä asiaa selvitellessäni heittääntynyt nyt sitten tulottomaksi ( työkyvytön) ja siirtänyt jo omaisuutensa äitinsä ´nimiin, joten en tule niitä menetettyjä maksuja edes saamaan ulosotonkaan kautta.

Enkä edes tiedä kauanko käräjäoikeuden päätös vie aikaa....

Vierailija

Jos noin tekee, niin voinko silti hakea takautuvasti oikeuden kautta niitä maksamattomia?

Miten meidän lastenvalvoja ei tiennyt tollasta? !!!!!

No, se nyt ei kyllä muutenkaan ollut mitenkään virkaintoinen....

Vierailija

ap jatkaa

vai vielä yhteishuoltajuus, ennemmin ajan rekan alle!

Mies on antanut vapaaehtoisesti minulle yksinhuoltajuuden, ja kuolleen ruumiini yli sen puran!

Tämä kiusanteko alkoi siitä kun muution yhteen miesystäväni kanssa, ja sitä on sitten riittänyt....

Vastaa viestiin | Ilmoita asiaton viesti | Kerro kaverille Arvostele viesti: 0 0

Vierailija

Onko nykyisin tilanne se että lapsi on ollut isällään vain silloin tällöin? Jos näin niin pienellä manipuloinnilla varmasti isä on saanut kaiken näyttämään tosi ruusuiselta siellä - pelkkää juhlaa. Mutta kyllä se arki tulee sielläkin vastaan.

Pystyisitkö ajattelemaan että lapsi oikeasti olisi siellä isällään hieman pitemmän pätkän. Kyllä lapsikin huomaa aika nopeasti että arki löytyy isänkin luota...

Vierailija

Pyydä mies lastenvalvojalle allekirjoittamaan elatussopimus, jossa elatusapu on 0 euroa maksukyvyttömyyden vuoksi. Näin menetellen saat kunnalta elatustuen n. 130 €/kk! Luulisi, että tuo sopii exällesi!

Jos menee oikeuteen, niin saat elatusmaksut takautuvasti! Se ei tosin nyt auta, mutta soita sossuun ja pyydä apua.

Itsekin etsin tässä asianajajaa... Mun ex on myös pimittänyt tulojaan elatuskyvyn alentamiseksi.

Vierailija

Oikeasti olen ihan kamalan poikki,

ihanaa saada tukea edes jostain,

tunnen vain olevani niin tyhmä, ja kamla, kun loukkaannun lapselle vaikka tiedän että isänsä ja sen uusi on myrkyttänyt sen mielen ties millä, ja se ei todellakaan ole lapsen vika.

Ja nyt siis kärvistelen huonon omantuntoni kanssa ja mietin että teenkö lapsestani lastensuojeluilmoituksen, vai miten lähden asiaani hoitamaan, että saan lapseni kotiin.... voinko hakea hänet ilman hänen tahtoaan... ja huomenna kun on koulupäiväkin.... voi hyvät hykkyrät mitä ihmettä minä teen!!!???

Ja kun varmasti pahoitin lapseni mielen kun ärähdin sillekin puhelimessa, ja se raukka joutuu menemään pahoilla mielin nukkumaan....

Miten minusta tuli näin hirveä ihminen!!!!? Minä rakastan lastani enemmän kuin mitään muuta maailmassa! En voi enää edes soittaa kun varmaan on jo nukkumassa!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat