Vierailija

Kyseessä siis 40 täyttävä kahden lapsen äiti, jolle haluaisi antaa jonkun kivan lahjan. Hintaa saisi olla noin 40-50 euroa. Mielellään jotain sellaista vähän erikoisempaa tai yllättävämpää, ei ihan tavanomaisia Finlaysonin pyyhkeitä. Löytyiskikö esim. netistä jotain?

Sivut

Kommentit (23)

40-vuotaalla on jo kaikkea ja kun on 2 lasta ei oikeastaan ajattele itseään niin paljoa.

Itse olisin ihastunut siivousfirman lahjakortista, muttat kevätsiivous ikkunanpesuineen on vähän kalliimpi ( n.28e/h, menee varmaa 5h).

-Konserttiliput tai teatteriliput ?

-Valokynä+ ryppyvoide tummien silmänalusten hoitoon voisi tulla tarpeeseen.

- kuntosalilippuja jonnekin missä on muksula

-Jonkun kiinnostavan lehden määräaikaistilaus esim 6kk

- kuohari pullo

- lahjakortti ravintolaan

- lahjakortti johonkin vespuistoon esim Flamingo missä koko perhe voi rentoutua

niin kaikki on ei kiitos. Kaikkea tota sisustuskamaa on anopilta tullut jo liikaakin, ei ole pöytätilaa mihin laittaa. Ja kirjojakin on liiaksi, ja menee niin herkästi ihan metsään.

Vichy-tuotteet ja lahjakortit on parhaita ja skumppapullo.

Mun mielestä olisi ihanaa saada vaikka kukkia kotiin tai vaikka töihinkin. Tuolla rahalla saisi ehkä 2, jopa kolmekin kukkatoimitusta jos valitsee pienempiä kimppuja.

Muuten kaikki arjen pikku ylellisyys olisi meillä ainakin toivottua. Pyyhkeitä, koruja ja kippoja kukin ostakoon tarpeen mukaan, mutta suklaa ja samppanja eivät menisi hukkaan.

Lastenhoitoapu on myös pop.

ja kun kommentoisin noita ehdotuksia.

Mulkkua on tarjolla ihan liikakin kotona - ei kiitos!

Samoin seksilelut ei sovi aikuisten lahjoiksi.

Lahjakortit kivoja, vaikka kasvohoitoon. Ei kuitenkaan "koko perheen" paikkoihin.

Korut olisi kivoja, mutta tän ikäiset arvostaa vain aitoja, kalliita siis.

Loppujen lopuksi lahjakortti tai korulahja olisi mun toiveina. Kannattaa kuitenkin valita kortin käyttöpaikka sellaisesta paikasta että sen käyttäjä pääsee helposti (eikä ostaja) voi muuten jäädä käyttämättä!

Nyt ei tuleva sp ahdista enää niin paljoa!!!

olen 40v, ja tavaraa ei todellakaan ole liikaa. Mikä tahansa laadukas astia, pyyhe, meikki, koru tms. käy, minulla ei niistä mitään kuitenkaan ole eikä ole rahaa hankkia. Itse jos saisin valita, toivoisin lastenhoitoapua, ei maksaisi yhtään mitään lahjan antajalle. Mikäs olisi mukavampaa kuin päästä miehen kanssa konserttiin, elokuviin, ravintolaan syömään tms. kun edellisestä kerrasta on jo monia vuosia.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat