Miksi orgasmi on joskus tosi tiukassa tai ei tule ollenkaan, vaikka on kiihottunut ym?

Vierailija

Viime yönä nimittäin oli tosi kiihkeetä miehen kans, sain aivan mahtavat nuolennat ja sormetukset, jota kesti kauan ja yleensä näillä keinoin laukean, mutta viime yönä en millään. Ei kertakaikkiaan. Vaikka teki hyvää, niin en saanut orgasmia. Ja olin märkäkin kuin mikäkin... mut ei orkkua :((

Kommentit (8)

Vierailija

Orgasmin saamisesta. Ajattelit ehkä että nyt mun kyllä pitää saada, kun toinen näkee niin paljon vaivaa. Itsellä ainakin käy joskus niin, että jos mies haluaa antaa oikein hyvää seksiä niin sitten tulee semmonen olo että haluais nyt saada oikein kunnolla että mieskin sitten näkis että nyt on tosi kivaa, sitten jos ajatukset lähtee karkaileen, niin ei pysy itse mukana siinä tilanteessa. Kantsii kehitellä jotain fantasioita ja alkaa kelaamaan niitä jos tuntuu että kesken seksin alkaa stressaamaan tai suorittaan jotain orgasmia. Itse saan melkein joka ikinen kerta. Jos en joskus saa niin se ei haittaa meitä kumpakaan koska lähes aina saan.

Vierailija

Lainaus:

Jos "pidättelee" orgasmia juuri kun se on tulossa niin se ei välttämättä tule ollenkaan. Niin ja itse ainakin saan paremmin jos en ole liian kostea.

Vierailija

Jos "pidättelee" orgasmia juuri kun se on tulossa niin se ei välttämättä tule ollenkaan. Niin ja itse ainakin saan paremmin jos en ole liian kostea.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat