Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis ihan oikeasti nyt vastaamaan! :)) (OV)

Vierailija

Olen miettinyt et olenko minä outo vai onko työkaveri vähän "outo".

Tehdään vuorotyötä ja molemmilla on 2vuotias lapsi, Vapaalla haluan viettää mahdollisimman paljon aikaa neitin kans, kun taas työkaveri bilettää sinkku työkamujen tai oman ISÄNSÄ kanssa vapaat.

Meni kesällä naimisiin ja tosi harvoin puhuu omasta miehestään tai lapsestaan. Ainut mistä puhuu paljon on OMA isä. Käy hänen kanssa kaljalla ja yhdessä seuraavat miten ihmiset tuijottaa heitä, kun luulee pariskunnaksi.

Mää en edes osaa kommentoida tän tyypin juttuja ihmettelen vain mielessäni.

Kommentit (4)

Vierailija

ei se isän seura mut se bilettäminen ja se et luulee et ihmiset tuijottaa ja luulee pariskunnaksi... eppäilyttävää!!

Ja MÄ oon luullut,et mulla ja mun isällä on tosi läheiset välit :)

Vierailija

Siis, jos on 2v. muksu, niin voihan sitä bilettää joskus, mutta jos ihan jatkuvasti... Ja taitaa olla vähän kiero suhde isäänsä! Itsellänikin on läheiset suhteet isääni, mutta kyllä puolisoni ja lapseni ovat tärkeämmät, enkä isäni kanssa kaljottele.

Vierailija

Kyllä siinä, jos nuori perheellinen nainen tykkää käyttää vapaa-aikansa etupäässä baarissa isänsä kanssa ja saa jotain kiksejä siitä, että heitä luullaan pariskunnaksi, ON jotain aika outoa...Se on sitten eri asia, kuinka paljon se ap:lle kuuluu, miten outo hänen työkaverinsa on...

Uusimmat

Suosituimmat