*****MAALISMASUT VK 4*****

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Esittelyt ja linkitys jälleen =)

sari84---1.3.---1.---Rovaniemi---24/28---LKS

AnniHelena---1.3.---2.---Tampere---34/33---TAYS

kolmekamua---1.3.---3.---Pääkaupunkiseutu---26/28---Joku Helsingin sairaala =)

maikku80---2.3.---3.---Joensuu---28/28---P-KKS

mammutter---3.3.---3.---Keski-Suomi---32/33---K-SKS

minni74---5.3.---7.---Vantaa---34/38---NKL

Tintti23---5.3.---2.---Pori---25/29---SatKS

Anzi---5.3.---1.---Pohjanmaa---26/28---E-PKS

sohvero---5.3.---1. ja 2. =) ---Joensuu---24/24---P-KKS

ansku85---6.3.---1.---Pohjois-Pohjanmaa---23/23---OYS

Tuleva_09---6.3.---1.---Pirkanmaa---22/26---TAYS

Kumkwatti---6.3.---2.---Lounais-Suomi---35/??---???

Sunny08---7.3.---2.---Outokumpu---25/24---P-KKS

hanttu82---7.3.---1.---Kotka---26/30---KOKS

Onsku76---9.3.---2.---Helsinki---32/31---NKL

Alfiina---9.3.---6.---Pääkaupunkiseutu---31/32---NKL

keyes---9.3.---2.---Rovaniemi---27/28---LKS

Äiti1983---10.3.---3.---Etelä-Häme---25/30---K-HKS

Woodbecker---12.3.---Pääkaupunkiseutu---29/32---Jorvi

eveys---14.3.---2.---Muurame---26/25---K-SKS

Emilii24---15.3.---3.---Etelä-Lappi---28/32---L-PKS

Mirabella---15.3.---3.---Vantaa---31/33---KOS

kotilo---18.3.---3.---Pohjois-Uusimaa---29/33---Hysa

kaaka---18.3.---3.---Espoo---32/31---Jorvi

Vacsuli75---18.3.---1.---Pääkaupunkiseutu---33/29---Jorvi

veksuli---18.3.---2.---Lounais-Suomi---34/35---TYKS

inkeli---18.3.---3.---Outokumpu---22/26---P-KKS

Katzy75---20.3.---2.---Keski-Suomi---33/35---K-SKS

Piiperö-78---21.3.---3.---Pohjois-Karjala---29/32---P-KKS

Särki1---21.3.---2.---Mikkeli---29/32---MKS

LillaMy---22.3.---2.---Ulvila---25/26---SatKS

Nasse75---22.3.---2.---Pirkanmaa---33/34---TAYS

Kinde71---23.3.---5.---Joensuun lähistö---34/46---P-KKS

Kaarna@laiva---24.3.---3.---Keski-Suomi---32/33---K-SKS

Kaisa_kissa---24.3.---1.---Joensuu---22/44---P-KKS

Nasuliini---24.3.---2.---Keski-Suomi---25/34---K-SKS

annika73---24.3.---3.---Pohjanmaa---35/38---MTHA

Daim---25.3.---2.---Tampere---26/30---TAYS

iiiik---25.3.---3.---Keski-Suomi---30/32---K-SKS

kupla3---25.3.---3.---Pori---30/38---SatKS

jatta78---26.3.---1.---Espoo---30/30---Jorvi

Maria08---28.3.---1.---Kemijärvi---26/30---LKS

Milli75---28.3.---2.---Rovaniemi---33/35---LKS

[http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WA...|http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p_...

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Ensimmäistä kertaa eksyin tänne vauva-lehden sivuille ja keskustelupalstalle ja bongasin tällaisen maaliskuussa vauvan saavien ryhmän. Vieläkös tässä vaiheessa saisi mukaan tulla?

Meillä on laskettu aika 24.3. Ja toinen vauva on tulossa. Esikoinen on nyt 9kk. Eli aika pienellä ikäerolla tulevat ja se jänskättää meitä vanhempia aika paljon. Ja esikoinen syntyi kiireellisellä sektiolla, haava tulehtui pahasti ja jouduttiin uudestaan availee. Lääkäriltä tuli kielto tulla raskaaksi heti, mutta tämä masuasukki päätti toisin.

On oma mieli ja ajatukset tästä vauvasta myllertänyt kovasti. Aluksi jännitti ja pelotti jo pelkkä raskaus, nyt synnytys mietityttää paljon kun edellinen oli niin huono kokemus ja siitä on vielä liian lyhyt aika, niin aika ei todellakaan ole kullannut mitään. Ja ihan jo tämä vauva mietityttää, esikoinen on niin kovin rakas ja pieni vielä että olisin toivonut hänen saavan nauttia huomion keskipisteenä olemisesta pidempään, mutta en todellakaan tätä raskautta ja tulevaa pientä vaihtaisi mihinkään. Vaikkakin myös oma jaksaminen kahden pienen kanssa mietityttää.

Raskaus on mennyt hyvin tähän asti, ainoa riesa on lantion löystymisestä johtuvat välillä todella kovatkin kivut. Samasta ongelmasta kärsin viime raskaudessakin, mutta muuten on mennyt hyvin. Mitään kovempia kiinnikkeistä johtuvia kipuja edellisen sektion takia ei ole ollut, vaikka niitä kovasti lupailtiin, mutta hyvä niin.

Hirveän nopeasti vaan tämä raskaus on mennyt. Tietysti toi pieni poika pitää äitin kiireisenä niin ei ehdi odottaa niin täysillä niin kuin esikoista.

Nyt on liikkeet mahassa vähentyneet ihan huomattavasti, kun tämä kaveri on ollut niin vilkas, paljon vilkkaampi kuin isoveli. Tänään mennään sit neuvolaan kuuntelee sydänääniä, toivottavasti kaikki ihan ok ja huoli turhaa.

Mutta toivottavasti joukkoonne vielä yksi mamma mahtuu. Onnea kaikille vauvan saaville! :)

T: Salla

Vierailija

Huh huh, olen aivan katki. Maanantaina ja eilen olen leiponut, eilen vedin lapset pulkalla kerhoon ja kävelin takaisin, n. 2 km. Tänään siivosin ja leivoin, järjestin tupperware- kutsut ja nyt olen aivan puhki. Supistellut ei ole kauheasti, mut saas nähdä kuinka huomenna käy, tuntuu että jos edellisenä päivänä riehuu, niin seuraavana saa miettiä että pitääkö lähteä sairaalaan, kun 3-5 minuutin välein supistelee. Onneksi ovat levolla laantuneet.

Synnytystä en todellakaan vielä toivo. Ei meillä ole vielä yhtään vaatetta pestynä, sänky kasaamatta, eikä vaippaakaan ostettuna. Helmikuun lopussa on tulevan kummipoikamme ristiäiset ja sielläkin ajattelin vatsakkaana olla. Sinne asti kun päästään, ei tarvitse niin varoa, ettei riehu liikaa. Ylitse en toivo tämän raskauden menevän, koska edellinen poju oli rv 39 syntyneenä yli 4200 g.

Olo on ollut melko hyvä, ihan jokapäivä en ole tarvinnut päikkäreitäkään, ja liikkuminen on helpottanut, kun liitoskivut ovat jostain syystä olleet poissa. Maanantaina olis neuvola, saa nähdä mitä painoa on tullut lisää, on tullut melkoisesti herkuteltua, pulla varsinkin kaakaon kera, ah ja nam.

Nyt on mentävä nukkumaan. Öitä.

kupla3 rv31

Vierailija

Ei sitä heilu peitot meilläkään.Ei vaan yhtään oo mielenkiintoa moiseen toimintaan,eikä olo oo YHTÄÄN sexy.Mies onneksi on ollut suhteellisen ymmärtäväinen...

Neuvolakuulumiset.Painoa tullut TAAS ihan kamalia,1.5kg/vk...nyt 16 noussut.ÄÄk!Mä en vaan saa ihteäni lopettamaan tuota herkkujen vetämistä,äskenki mies toi ruokatauolla kotiin sellasia kermavaaahdolla ja hillolla täytettyjä munkkeja...aaaaahhh....No,se on vaan sitten synnytyksen jälkeen piettävä pieni laihutuskuuri.

Hb vain 100!ja kyllähän tuo onki hieman väsyttäny.

Paineet ekalla mittauksella 124/94,toisella 136/89,ja kolmannella 129/85,ens viikolla pitää käydä taas mittauttamassa.Mikähän niitäkin nostattaa.Pissa kuitenkin ihan puhdas.

Sf-mitta 27,5,ihan tasan alakäyrällä.Hassu kun esikko meni koko ajan yläkäyrällä,ja vähän ylikin.Ja ihan on sellanen "poikamaha",et ei takaapäin näy,eteen päin ponkottaa.

Kyllä sitä pitää myöntää että ootan jo synnytystä.Oon ollu ihan tarpeekseni raskaana,semmonen olo on näitten vaivojen kanssa.Ihana päästä liikkumaan normaalisti...ja heihei tälle epämukavan isolle mahalle.

KÄvin mä eilen koirien kanssa ulkona,mut olin sitten loppu illan taas niin kipee lantiosta et hohhoijaa.Et ei paljon viiti urheilla.

Mä oon kans varautunu siihen et vauva nukkuu mun vieressä alkuaikoina,piti ihan investoida leveämpään sänkyykin et mahutaan.Esikkohan nukku alusta asti omassa sängyssä,ja hyvin nukkukin,mut helpommalla sitä saattaa päästä jos ei tarvi joka kerta nousta ylös syöttämään.

Sunny 33+5

Vierailija

Nyt seuraa miehen haukkumista: Ai että palo käämit kun kommentoin miehelle että olipas kiva halia illalla kun mentiin nukkumaan. Toinen siihen sanomaan että eipä ollut hyötyä kun ei herunut. Voi vittu että kypsyttää tuon miehen panohalut, itsellä ei niin kovin tee mieli ja olis oikeasti ihana vain halia ilman että tarttee pidätellä, että kohta sen tekee mieli. Nyt kun oli sellainen olo niin hänestä kaikki oli ihan turhaa kun ei "herunut".

Voi venäjä. sama homma on ollut edellisissä raskauksissa, mutta nyt ei yhtään jaksaisi, luulisi ettei tästä tarvitsi niin kauheasti vääntää, molemmat tietää että tämä menee kyllä ohi. se on kumma että muuten fiksu mies tyhmentyy kun ei saa housuja tuulettaa riittävän usein.

Kiitos, anteeksi ja hyvää yötä kaikille...

kotilo rv 32+0

Vierailija

Ja onko maaliskuiset (ainakin täällä pinoutuvat) olleet niin onnekkaita ettei kenenkään vauva ole ollut niin hätäinen että olis ainakaan ennen rv 30 syntynyt? Eikös kohta kaikki ala olemaan siellä rv 30+ puolella?

Vierailija

Olipas tullut monta viestiä heti alkuviikosta, kun jäi eilen koneellakäynti väliin. Sainkin pienen tovin lueskella noita läpi... :)

Sallap84:lle tervetulotoivotus!

Eilen oli neuvola 5 vk:n tauon jälkeen. Erityisesti painonnousu näin joulun ja päälle jääneen herkutteluvaihteen jälkeen hirvitti, mutta eipä huolta ollutkaan. Reilu 500g lisäystä per vk, yhteensä 6,5kg ennen raskautta olleeseen painoon. Kohdunpohjankorkeus 28 cm kulki ihan keskikäyrällä. Hb oli noussut 127:ään rautalääkkeen voimin (viimeksi 121). Verenpaineen alapaine oli neuvolatädin mielestä vähän korkeanpuoleinen (129/85), kuten mulla lähes aina neuvolassa mitatessa, mutta ei siitäkään sen enempää huomautettavaa, kun takan oli vähän huonosti nukuttu tö ja kotimittarilla noi paineet on olleet aina alhaiset.. Vauvan pää kuulemma tuntuu alhaalla, että olisi nyt raivotarjonnassa, mutta tilaa on kuulemma varmasti vielä heittää toisinpäinkin, jos sille päälle sattuu. Olo on ollut oikein hyvä, vaikkakin jo tuhdinpuoleinen, joten kaikki siltäosin hienosti.

Mä kokeilin sormustestiä, ja jos idean oikein ymmärsin niin poikaa se ennustais. Jospa pitäisi paikkaansa... Itsellä on ollut välillä liiankin vahva poikaolo, ja oon yrittänyt muistuttaa itselleni että voi se tyttökin olla... Meillä ei siis sukupuolesta tietoa.

Täälläkään ei vielä ole hirveää hinkua saada vauvaa pihalle masusta, sillä just eilen tein vähän listaa hommista, mitä ois hyvä toteuttaa ennen synnytystä, ja aika paljon olisi vielä tehtävää. Kaappeja on meilläkin raivattu pikkuhiljaa jo pari viikkoa oikein urakalla ja siirretty huonekaluja paikasta toiseen, jotta saatiin pinnasänky mahtumaan makuuhuoneeseen sänkyrivin jatkoksi (nukumme siis koko perhe samassa huoneessa), ja vauvanvaatteet ja muut tarvikkeet mahtumaan yhteen komeroon. Pinniksen tosiaan kokosin viikonloppuna, ja hoitopöydänkin taidan tuoda jo lähipäivinä paikalleen, että saan vaipat ym. vermeet paikoilleen pois jaloista pyörimästä. Pieniä vaatteita oon pessyt ja järjestellyt valmiiksi kaappiin. Olenkohan vähän ajoissa liikkeellä...;) No, vau-kirjan odotusvihkosessakin luki tämän viikon kohdalla isälle-osiossa, että miehen täytyy suostutella vaimoa pakkaamaan sairaalakassi. Et kai tässä pikkuhiljaa voi alkaa paikkoja kuntoon laittamaankiin, jos kerran kassikin saisi jo olla valmiina.

Nyt ei tule muuta kirjoitettavaa mieleen. Ja johan tässä tuli aika pitkä romaani rustattuakin.

Hyviä vointeja!

Nasuliini ja Skepi 31+0

Vierailija

Unohdin vielä kirjottaa et tein ton sormustestin.. Ultrassa näkynyt sukupuoli sieltä tuli.. Mä oon kans tehny sitä käden päällä.. Mulle ja mun miehelle tulee sama tulos sillä ja tähän asti pitää paikkansa. Samoin meidän äidillä ja isällä. En oo kovin taikauskoinen, mut tossa on jotain taikaa..

Vierailija

Ja tervetuloa mukaan uusi tulokas :) Unohdin jo nimimerkkisi... sitä on ollu liikkeellä ;) Toivotaan että kaikki menee hyvin. Onneks lääkäreillä on keinonsa.

*Kolmekamua* puheli siitä, ettei olisi vielä mikään kiire saada vauvaa maailmaan... Se on kyllä ihan totta. Itse odotan kovasti, että syntyisi jo, ja varmaan käynnistetäänkin etukäteen, mutta välillä poden huonoa omaatuntoa asiasta. Koska tottahan se on, että vauvan paras vaihtoehto on vielä köllötellä piilossa kylmältä maailmalta. Synnytykseen liittyvä pelko kuitenkin on niin voimakas, että välillä itsekkäästi miettii, että kunpa se vaan nyt jo pian olisi ohi...ja mielummin pienen vauvan synnyttäisi...

No, eiköhän tässä kuitenkin vähintään sinne 38 viikolle mennä...

:) Piiperö-78 & tytsi 31+2

Vierailija

Jäi äsken vähän jutut kesken ,kun työt keskeytti.

Naapuri lupasi meille lainaan rottinki-ensisängyn ja pinnasängyn. En oo niitä edes käyny katsomassa. Oon vaan luottanu et ne on hyvät. Pitäs varmaan käydä katsomassa. Ajattelin et alan laittelee vauvan juttuja enempi sit ku äitiysloma alkaa. On tehty kaappien siivouksia.. Eilen siivoiltiin kodinhoitohuoneessa ja raivattiin tilaa vauvan tavaroille. Olen siis ajatellut laittaa vauvan hoitopisteen kodinhoitohuoneeseen. Siellä on pitkä pöytä, joten siinä mahtuu hoitamaan.

Ensi viikonloppuna viimeistään olis tarkoitus niitä kestovaippoja alkaa tehtailemaan. Tarvikkeet on ollu valmiina vaikka kuin kauan, mut on ollu niin paljon kaikkea muuta hommaa. Ehkäpä ne vielä ehtii. Työpäivien jälkeen en kyl jaksa mitään tehdä. vähän ehkä neuloa, ku siinä ei tartte ku istua paikallaan..

Eilen vaihtelin keväisempiä verhoja ja kylläpä koti muuttui taas mukavan näköiseksi. Ihanaa, kun oon saanu siivoiltua kerrankin vähän syvemmältä. On kiva olla kotona, kun on siistiä ja puhdasta.

Nytpä taidan lähteä käymään kahvilla ennen seuraavaa asiakasta.

Heips taas! t. IIIk

Vierailija

Jännä, kuinka usein tämä vauva.fi sivusto onkin epäkunnossa, ainakin täällä meidän suunnassa. Melkein alkaa ärsyttämään, kun muuta elämää ei tunnu olevan sen ulkopuolella :D.

No ei vais.

Tervetuloa sallap84 palstailemaan! Kiva, kiva kun löysit tiesi tänne.

Synnytys lähenee ja mä odotan sitä jo kauhun sekaisin tuntein. En oikeastaan sillä, että synnytys varsinaisesti pelottaa, vaikka on sekin aika kauhistuttavaa, vaan kaikki muu vauvaan liittyvä. Mulla on taipumus murehtia kaukana tulevaisuudessa olevia asioita. No mutta tänään ja eilen olen keskittynyt pesemään äitiyspakkauksen vaatteita ja ompelemaan muutamia kestovaippoja. Mulla alkaa olla s-koon arsenaali hankittuna tai tehtynä oikeastaan. Laskin tuossa, että mulla on reippaat 20 s-koon vaippaa, vaikka suositellaan, että yhtä koko olisi sellaiset 12 kpl. Eipä ainakaan lopu sisävaipat kesken.

Lisäksi mun kaverini tekee mulle muutamia vaippahousuja ja ilmoitti eilen, että niitä on tulossa mulle 7 kpl. Vaikka mulla on itsetehtyjä jo 7 kpl myös. Eli ei pitäisi vaipat loppua meidän pieneltä. Pesukone vain pitäisi vielä hankkia.

Se pesukoneen hankkiminen aiheuttaa kamalaa stressiä. Kun pitää miettiä pitäisikö se ostaa nyt (esimerkiksi gigantissa oli tosi hyvä tarjous LG:n pesukoneesta), vai sitten uuteen asuntoon. Ongelma on vain se, ettei uudesta asunnosta ole vielä tietoakaan. Tarkoitan siis, etten mä tiedä saadaanko me uusi asunto ennen vauvan syntymää vai vasta jälkeen. Tämän asuntoasian takia ei olla voitu hankkia lisää säilytystilaa vauvantavaroille ja vaatteille, kun ei kamalia kalustevuoria viitsi ostaa ja koota, jos ne kohta pitää jo muuttaa.

Sen takia meillä ei vieläkään ole niitä pinnasänkyä ja hoitopöytää yms yms. täällä meillä vaan ne on noin 160 km päässä.

Olenkin leikitellyt ajatuksella, että jos vauva syntyisikin etuajassa, niin mihin me laitettaisiin se, kun ei meillä ole täällä tarvikkeita sille. No onneksi merkkejä ennenaikaiseen syntymään ei ole.

Äh, kyllä asiat varmaan selkenee ajan kanssa. Mä olen jo luopunut toivosta, että saatais isompi asunto ja alkanut suunnitella, miten saataisiin kaikki mahtumaan tänne pieneen 45 neliön kaksioomme.

Meillä on seuraava neuvola maanantaina ja siellä saadaan ehkä nähdä pikkunen ultralla. Neukkutäti sanoi viime kerralla, että saattaa olla mahdollista, että se olisi käymässä se ultralaite tuolla meidän neuvolassa. Olisi ihanaa. Näin loppuvaiheessa mua on alkanut ihan kamalasti kiinnostamaan lapsen sukupuoli. Ei mua alkuraskaudessa juurikaan kiinnostanut, mutta nyt tuntuu, että mun pitäisi saada tietää.

Sormustesti kertoi, että poika meille on tulossa, mutta muut asiat viittaavat tyttöön. Mä olen sieluni silmin nähnyt itseni pojan äitinä, mutta en ala totuttelemaan poika-ajatukseen, sillä jos se sitten onkin tyttö, niin saattaa olla aikamoinen järkytys sitten synnärillä. Ensimmäiset päivät menee tottua ajatukseen, että kyseessä onkin tyttö. Mun miehen siskon tytölle kävi niin, että he olettivat tytön syntyvän, mutta saivatkin pojan. Vaikka tietenkin parasta oli saada terve vauva, niin kyllä heillä silti meni monta päivää tottua ajatukseen pojasta, kun tyttöön oli varauduttu.

Mun oloni on loistava. En oikeastaan ole pitkään aikaan voinut näin hyvin. Vaikka mua edelleen väsyttää, niin mua ei juurikaan kolota mistään ja muutenkin elämä hymyilee. Vauva liikkuu ihan normaalisti ja joitain harjoitussupistuksiakin olen muka tunnistanut. En osaa olla varma, mutta voin aina luulotella asialla :D.

Mä olen miettinyt sitä sairaalakassia ja tahtoisinkin tietää mitä kaikkea te olette jo sinne pakannut ja oletteko jo pakannut sen valmiiksi? Mä olen leikitellyt ajatuksella, mutta kieltänyt itseäni pakkaamasta mitään kassia. Tuntuu, että toisaalta aikaa on vielä ihan liikaa siihen synnytykseen. Olen mä vauvan kotiintulovaatteita miettinyt ja pitäisikin hankkia muutamia sellaisia pieniä bodeja ja potkareita. Meillä ei oikeastaan ole kuin äp:n vaatteet ja muutama muu vaatekappale.

Mutta tässäpä tärkeimmät. Mahavauva ja äiti voivat siis hyvin ja sekavasti :D.

Hauskaa keskiviikkopäivää teille kaikille ja voikaa tekin hyvin!

Terveisin

Kaisa_kissa ja Reijo rv 31+1

Vierailija

Jäin sitten suosiolla saikulle. Ei oikein ole meikäläisestä enää hoitamaan muita työkseen. Tänään palautin avaimet ja henkilökortin ja melkein pukkaa identiteettikriisiä kun työ on ollut niin keskeinen osa elämää viimeiset reilut puolitoista vuotta.

Tuurilla sain tytölle leikkitoiminnasta kahdeksi päiväksi paikan niin voin irtisanoa päivähoidon samantien. Yhtään ei haittaisi jos olisi vielä 1 päivä enemmän siinä mutta eiköhän se näinkin mene. On kuitenkin samassa paikassa kun esikoisen eskari ja samaan aikaan. tän viikon saan siis luumuilla kotosalla rauhassa ja ensi viikosta kotimamman arki alkaa kunnolla. Tuntuu aika oudolta.

Mulla ei myöskään ole kiire vauvan syntymään, jotenkin yritää nyt nauttia tästä kun voipi hyvin olla että vikaa kertaa joku masussa pyörii. Ja toisaalta tietää että taas menee pakka sekaisin kun tähän yhtälöön laittaa mukaan yhden vauvan. Yritän nautiskella nyt kun on mahdollisuus. Nyt kosahdan tuohon sohvan nurkkaan ja otan tirsat. Koska se on mahdollista ; )

Vierailija

Kyllä tuntuu näin maanantaiaamuna, että olis niiin kiva olla jo äitiyslomalla!!! Varmasti olisinkin saikulla, jos olisin ollu koko ajan töissä. Mut ku tuli se katko, pitää nyt yrittää täällä painaa vaan, että sais rahaa. On tää pätkätyöläisen elämä aikamoista. Ensi viikon torstaihin asti mulla nyt on työsopimus. Sit olis vielä 4-13.2 toinen pätkä, jos haluan tehdä. Siinäpä onkin miettimistä.. Kyllä on pylly kovilla.. Lantio on siis tosi kipeä. Ja nyt on alkanu vähän jomottelee jalkoja. Pohkeet on aivan jumissa. Pitäs varmaan hierojalla käydä.

Voi että mä odotan, et tää vauva syntyy ja pääsee liikkumaan normaalisti! Katottiin vanhoja videoita muutaman vuoden takaa ja rouva näytti aika simpsakalta. Nyt ei oo kyl kovin simpsakka olo!! Huhhuh! Joka raskaudessa oon oottanu et pääsen juoksemaan!

Mä tilasin sellaset kevyemmät kuomurattaat matkarattaiden tilalle netistä. En halunnu matkarattaita, ku ne on monesti niin rimpuloita.. Toivottavasti nää nyt sit olis hyvät. Oli hyvä tarjous.

Nyt tarttee tehdä töitä, joten jatkan toisen kerran.. Asiakas tulee..

Mukavaa viikkoa!

t. iiik ja pikkuinen 30+5

Vierailija

Mehän ollaan ihan tiputtu eri sivulle. Pakka kirjoittaa tikusta, että säilyy joku roti tälläkin palstalla :D .

No nyt on ihana lauantai ja viikonloppu, mitäs suunnitelmia teillä on?

Mä olen niin onnellinen, että mun tentti on ohi ja nyt voin suunnitella taas jotain järkevää tekemistä. Pitäisi imuroida ja tehdä ties mitä kotitöitä, mutta miten mua ei yhtään huvita.

Eilen suunniteltiin uusi järjestys makkariin, että hoitopöytä ja pinnasänky mahtuu sinne kanssa. Ahdasta tulee, mutta valinnan varaa ei ole. Pakko mahtua kun on kerran vihitty :D .

Täällä ei tosiaankaan peitot heilu. Mä mielelläni sitä heiluttelisin, mutta miehellä on joku ihmeen selibaatti menossa. Mä siis tyydyn näkemään joka yö erilaisia seksiunia ja saan morkkiksia niistä aviorikoksista, joita teen unissani. Olen mäkin ihme uneksija.

Onhan tämä maha tietenkin rajoitteena, varsinkin jos se alkaa liikkumaan kesken kaiken, mutta voisi mies silti ajatella mun puutteenalaista olotilaa :D.

Tosin ymmärrän kyllä senkin, että kun vaimosta on tullut pyllerö, niin ei sitä paljon halua. Elämän tosiasioita.

No mutta eipä siinä. Hauskaa viikonloppua kaikille ja voikaa hyvin!

Terveisin

Kaisa_kissa ja Reijo rv 31+4

Vierailija

kirjoittelun jälkeen :(

No lyhyesti siis samat:

Hoksasin tänään et mullahan oli kaikki muu jo vauvalle hankittuna paitsi harsoja :D Olin kokonaan unohtanut koko harsot. Kävin sitten Anttilassa ja mukaan tuli sellainen värillisten harsojen pkt ja valkoisten harsojen isompi pkt. Nytpä on nekin.

Joskus mie jaksan edelleen olla huolissani noista liikkeistä. Tää vauva on NIIN rauhallisen oloinen,että tulee väkisinkin mieleen,että onkohan kaikki sillä ok...

Mutta sitten teen sen liikelaskennan ja kyllä mie joka kerta saan sen 10 liikettä tunnissa ihan ok,tämän vauvan liikkeet on vain kovasti hentoisempia kuin esikoisen aikoinaan.

Täällä ollaan myös pesänrakennusvietin valloissa :D Pinnis on koottuna paikoillaan,lipastokin koottin (ja vaatteet pestiin ja lipasto täytettiin) viikonloppuna.

Siivosin myös muut vaatekaapit yms ja jopa lajittelin valokuvat :D

Nyt pitäisi vielä huoltaa rattaat oikein käyttökuntoon niin kaikki olisi siltäosinkin ok.

Sairaalakassia en oo vielä pakannut,ajattelin kyllä et alkaisi varmaan olla senkin aika.

Mulla jäi viimeksi pakkaamatta ja kyllähän se mies toi sit mitä tarvitaan mutta ois se niin kiva lähteä vähän enemmän valmistautuneena tällä kertaa.

Onko kellään mitään extravinkkiä mitä sinne kassiin....? Itse oon ajatellut vaan ihan ne perus omat hygieniajutut yms mutten ole ehtinyt vielä ajatella sitä pidemmälle :)

keyes rv33+4

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat