~++~ PIKKUKAKKOSET vko 4 (19. - 25.01.2009) ~++~

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Siis kaikki on hävinny ku tuhkana tuuleen!! =( Ei enää ketään muita kirjoittelmassa kun ADARA ja minä.. Onkohan SOFFU käyny kurkkailemassa meidän kirjoituksia?? Olis kiva kuulla hänenkin kuulumisia, vaikka onkin "jäissä" vauvaprojekti hetken aikaa..

Ite vielä jännäilen.. Edelleen ei täti ole tullu (ja todellakin toivon, että ei tulekaan).. Tänä aamuna oli semmonen menkkamainen olo ja ns. pala kurkussa pelkään koko ajan että menkat alkaa, mutta ei kuitenkaan ole alkaneet. JIPPII!!!! =)

Vieläkö viikonlopun selviää, nii maanantaina sitten pissaan testiin..

Nyt lähen ulkoileen pojan kans.. IHANAA VIIKONLOPPUA KAIKILLE!! =)

=) Lisbet, kp 29/26-31, yk 5.

Vierailija

Salsatar, meillä alkoi pikkukakkosen yritys kun poika oli 6kk (nyt 7,5kk). Vauvakuume mulla oli ollut jo pitkään tuossa vaiheessa. Menkat 2,5kk synnytyksestä vaikka täysimetin. Nyt hieman kaduttaa miksei aloitettu yritystä aikaisemmin, poika kasvaa niin hurjaa vauhtia sillä välin kun tärppi ei käykään. Nyyh, ne kasvaa, mulle on ollut kova paikka kun poika oppi reilu viikko sitten seisomaan tukea vasten. Kohta mulla ei enää ole vauvaa, vaikka onhan se ihana seurata miten oppii uutta koko ajan :)

Lisbet, ootko malttanu olla tekemättä testiä? Enää yksi yö...

ON: Viikon päästä voi alkaa odottelemaan tätiä. Pysyisipä poissa...

Adara kp 17/25-30, yk2

Vierailija

Eilen näytti ovistesti plussaa ja olisin kyllä huomannut sen ilman testiäkin, sillä koko oikea vatsa oli eilen monta tuntia kipeänä. Jatkossa osaan ilman testiäkin sanoa milloin ovis on. Eilen sain houkuteltua miehen peiton alle. Peukut pystyyn, että tällä kertaa tärppäis. Itelläni on hyvät fiilikset.

Kävin tänään työpaikalla ja tutut mummot siellä mennä touhottivat entiseen malliin. Hieman jäi kaihea olo siitä etten palaa töihin vielä pitkään aikaan. Hoitovapaalla olen vuoden loppuun ja jos pikkukakkonen syntyy, lykkääntyy töihin paluu entisestään. Tosin entinen yksikkö yksityistetään kesällä ja henkilökunta siirtyy muualle eli juuri sinne en palaa enää ollenkaan töihin. Kiitollinen kyllä olen vakipaikasta hoitoalalla.

Vierailija

Tulin vaan ilmoittamaan, että testiä ei tarvitse huomenna tehdä. Menkat alkoi.. Se siitä sitten.. Eli kp 31 muuttui kp 1 tänään tossa puolilta päivin..

Ei se auta ku katsoa miten ens kierrossa menee.. Ottaa vaan niin päästä tää touhu tällä hetkellä..

=( Lisbet, kp 1/26-31, yk 6.

Ps. Kiva saada mukaan uusia kuumeilijoita!! =)

Vierailija

ADARA

Kiva juttu, että "löysit" oviksen ja ei tarvi enää (ainakaan hetkeen) testailla! =) Toivotaan, että tärppi nyt kävi siellä teillä. Mites sä, ootko sä käyny katsomassa mahdollisen LA:n jo valmiiks, jos tärppi tulee?? =)

Joo tosi hiljaista on täälä meidän pinossa. MISSÄ KAIKKI ON?????

OMA NAPA

Eli ei oo täti tullu, ja toivottavasti ei tulekaan tänne meille enää tämän vuoden puolella *koputtaa puuta*!! =) Alaselkä on ollut kipeä, ei tosin NIIN kipee ku sillon ma:na, mutta huomaan kyllä että "ei ole itseensä" tuo selkä. Todella harvoin tunnen nippailua jommalla kummalla puolella alavatsaa ja kahvia en ole juonut viime lauantaista lähtien.. Ei vaan ole tehnyt mieli..

Ei oo enää montaa päivää testin tekemiseen, 4 yötä ja sitten katotaan mitä ClearBlue:n digitaalinen mittari ilmoittaa!! =)

Nyt lähdetään hakemaan poikaa mummolasta.

=) Lisbet, kp 28/26-31, yk 5.

Vierailija

ADELE07

Olipas kiva kuulla, että kaikki oli hyvin pikkusella siellä masussa! =) Toivottavasti siirryn pian kans sinne O-puolelle. Ihanaa raskausaikaa!! =)

ADARA

Joko oot saanu testattu ovisplussan? Onkos sitä pupuiltu "tehokkaasti"?? =)

OMA NAPA

Onpas täälä meidän pinossa hiljaista.. Missä kaikki on??

Oireettomia päiviä vietetty, eilen vielä vihlo alaselkää mutta ei sen kummemmin mitään.. Alkaa jo oleen semmonen "menetetty olo", että sitä tärppiä ei tullu tästäkään kierrosta.. Nyyh.. =( Kai se on asennoitava, että täti kurvaa kohta punaisella ferrarillaan tänne meille.. Ei tästä tuu mitään!!!! =( Toivo alkaa oikeesti meneen pikkuhiljaa..

Huomasin muuten, että oon laskenu nuo yk:t väärin.. Eli ku me elokuussa aloitettiin, niin nyt on siis menossa yk 5, eikä kuus.. Liikaa kuitenkin..

No joo, jospa lähtis kohta pojan kans pihalle ja sitten syömään. Sen jälkeen saa mennä poika päikkäreille..

=) Lisbet, kp 27/26-31, yk 5.

Vierailija

Hello kaikki!

Mä tulin varovasti kurkkaamaan kuumepuolelle... esikoinen on nyt puolivuotias ja toinen olis kovasti haaveissa. Miten teillä muilla on kierto alkanut? Imetän vielä esikoista, eikä menkoista ole mitään hajuakaan... Pyhällä hengelläkö tässä raskautuisi - ei siihen pelkät siittiöt riitä, munasolua kaivattais kipeästi! :)

Oliko täällä muita näin "nopeita" (ja epätoivoisen toiveikkaita) kakkosen yrittäjiä?

Yritän huomenna kirjautua tonne esittelypinoonkin ja lueskella teidän kaikkien kuulumisia paremmin :)

Vierailija

Lisbet: Sullahan on jännät paikat :) Toivottavasti se täti ryökäle ymmärtää pysyä poissa ja vauva olisi tarttunut matkaan mukaan :) Pidä meidät ajantasalla!

Adara: Mitä sun mies tekee työkseen? Kuulostaa hurjalta tuo hänen työviikkonsa.

Omaa Napaa: Oviksen aika taitaa olla nyt käsillä.. Välillä nipistää toiselta puolelta alamasusta ja laskurin mukaan oviksen pitäis olla nyt vkl. Esikoinen on viettämässä viikonloppua isänsä luona joten saadaan rauhassa miehen kanssa heilutella peittoja ;) Kunhan vaan mies nyt kotiutuisi.. Lähti korjaamaan kaverinsa autoa ja lupasin sillä aikaa tehdä ruisleipäpizzoja iltapalaksi, sauna lämpeämään ja leffa odottamassa..

Mukavaa vkl pikkukakkosille!

RokkiMami

Vierailija

ADELE07

Tsemppiä ultraan!! =) Toivotaan että kaikki on hyvin pikkusella siellä.

ADARA

Oireista.. Hmm.. No niitähän keksii joka päivä lisää!! =) Ei mutta tosiaan mitään (muita) oireita ei ole ollut havaittavissa tänään, kun tossa iltapäivällä alkoi alaselän särky/vihlominen. Semmosta oikeen "pakottavaa" kipua. Oon just lähössä jumpalle, joten toivottavasti se auttaa tuohon.. Katotaan nyt miten mun loppu peleissä käy!! =) Enää 6 päivää jäljellä ja sitten kaivan testin kaapista! =)

=) Lisbet, kp 25/26-31, yk 6.

Vierailija

Onpa hiljasta, eikös yleensä jo tähän aikaan ole monta kirjoitusta..

Omaan napaan ei mitään uutta eikä ihmeellistä.

Huomenna olis alkuraskauden ultra, katsotaan mitä tuleman pitää.

Ei ole sellaista tunnetta että jokin olis huonosti, mutta toisaalta en ylläty jos kaikki ei ole niin kuin toivoisi. En tiedä onko se realismia vai mitä :)

Taidan lähteä pojan kanssa ulos, näyttää vähän satelevan luntakin!

Adele rv 6+6

Vierailija

Missäs te muut luuraatte? Mitä teille kuuluu? Ei viittis pelkkää yksinpuhelua täällä käydä :) Tuu Lisbet ainakin kertoo missä mennään. Toivon kovasti ettei täti olis tullut vielä käymään!

Adara kp 14/25-30, yk2

Vierailija

ROKKIMAMI

No, saitteko te eilen pöllyteltyä peittoja?? =) Toivottavasti tämä viikonloppu tuo teille syksyllä vauvan =) Ootko sä käyny katsomassa laskurilla, että millon sulla olis laskettuaika, jos tärppi tulis tästä kierrosta? Tsemppiä tähän kiertoon ja mahtavaa saada lisää porukkaa tänne meidän pinoon! =)

ADARA

Joo, ylihuomenna on testin paikka! =) Alkaa jo pikkusen jännittämään! Jos testi näyttää negaa, niin sit en kyllä usko olevani raskaana, koska siitä "KUNNON limapäivästä" on maanantaina 14 päivää. Eli JOS se nyt sitten oli se ovispäivä, nii testin pitäs kyllä sillon näyttää oikean vastauksen. Se on sitten toinen asia, että jos ei mulla "kehity" tarpeeksi HCG-hormonia.. Mutta katotaan..

OMA NAPA

Tätiprkl siis on tosiaan pysyny poissa!! JEE!! =) En tiiä nuolasenko liian aikasin.. Mulla oli sillon ennen kun esikoinen syntyi, kierto parhaimmillaan 43 päivää, joten en tiiä sitten.. Nyt tämän "pillerittömän" aikana on kierto ollut pisimmillään 31 päivää ja lyhyimmillään 26. Mutta jos ei tärppi ole nyt tullut, niin ei enää tässä kierrossa tuu.. Eli siis ovis oli joko sillon 9.-11.1 tai sitten 12.-13.1.

Tänään on ollut täysin oireeton päivä, ei edes alaselkää ole paljoa särkeny ja nippailuja en ole tuntenu.. Eilen illalla saunan jälkeen tuli semmoinen olo, että ihan niinku menkat olis alkanu. Heti piti tietenkin mennä vessaan tarkastamaan, ja HUH, ei ollu alkanu!! =) On tää niin jännittävää..

Nyt pitää mennä syömään.. Mies on lähteny Lapualle sählyä pelaamaan ja kotiutuu tossa klo 19-20 aikaan..

=) Lisbet, kp 30/26-31, yk 5.

Vierailija

RokkiMami, mies on It-alalla. Onneksi ei tee aina näin pitkiä viikkoja, muuten mun hermot ei kestäisi :) Lykkyä tykö, että tärppäis!!

Lisbet, Ylihuomenna pääset jo testailemaan, eikös se niin ollut?!! Mun laskettu aika oli helistimen laskurin mukaan 15.10. Oishan se ihanaa jos meillä olis ensi syksynä pieni nyytti kainalossa...

Huh, luin Hesarista, että Belgiassa joku mies oli mennyt päiväkotiin ja ruvennut puukon kanssa heilumaan vauvojen keskellä. Kaikkee sitä maailmaan mahtuu. Joskus miettii onko kovin fiksua tehdä lapsia tällaiseen paikkaan. Mutta nyt lähdetään kävelylle ja Makuunista hakee karkkia ja sen jälkeen leffan pariin. Ois pari uutta Austenin filmatisointia kattomatta.

Adara kp 16/25-30, yk2

Vierailija

Lisbetillä alkaa piina-ajat.. pidetään peukkuja että täti jättäisi sut väliin!

Aamulla olin siis ultrassa, kaveri oli oikeassa paikassa ja syke näkyi.

Mittaa oli huimat 8,8 mm :) ja vastasi viikkoja oikein hyvin.

Nyt uskaltaa sitten soittaa neuvolaankin. Siellä on täti vaihtunut, saa nähdä onko yhtä onneton tapaus kuin esikoisen kanssa.

Viimeksi jouduin sille opettamaan mikä mun PCO oikein on. Miksipä sitä pitäisi tietääkään, eihän se olekaan kuin joka 4.-5. suomalaisnaisella.. huoh.

Toivottavasti teillä tulee viivat tikkuun nopeasti!

Mä taidan nyt sitten uskaltautua tuonne odottajien puolelle.

Adele rv 7+0

Vierailija

Adele, tule sitten ihmeessä kertomaan miten ultra meni.

ON: vieläkään ei ole ovista odotetusti tullut testien mukaan. Laskureiden mukaan joskus päivät 21-24 vois olla tärppipäivät, riippuu laskurista ja kierron pituudesta ja eri laskuritkin antaa erilaisia tuloksia. Kuitenkin seuraava seittemän päivää on ne kriittisimmät. Alkukierto on aina niin tylsää, kun ei voi tehdä mitään muuta kuin odottaa, kohta sentään voi tehdä itse asialle jotakin :) Eilen miehen kanssa päästiinkin peiton alle.

Lisbet, täällä jännään sun puolesta! Miten on menny? Oireita?

Adara kp 11/25-30, yk2

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat