Onko toimittaja Sanna Kiisken otsassa botoxia? Näyttää niin sileältä ikäisekseen.

Vierailija

.

Kommentit (13)

Vierailija

ja turvotetulta. Eli botoxia varmaan huulissakin, silmiä varmaan korjailtu, poskipäitä ? jne...

Ei ole mielestäni kovin naturellin näköinen.

Työ tvssä varmaan luo ulkonäköpaineita ja onpa tuo avautunut lehtien palstoillakin ulkonäöstään.

Vierailija

Oltiin samassa työpaikassa ja aika "mainio" paketti jo silloin, oisko ollu vuosien 92-95 välillä, ei jaksa muistaa niin kauaksi enää:)

Eikä se ollu edes täysi-ikäinen telkkarihahmo vaan lukiolainen isin omistamassa asunnossa Helsingissä.

Vierailija

tosta Sanna Kiiskestä on tehnyt nyt julkkiksen?? Joka lehdessä valittaa masennustaan, väkivaltaista parisuhdetta ym. ym. Ketä kiinnostaa??? Mua ärsyttää sen koko olemus!

Vierailija

Mietin, että onko se ilmiö rantautumassa Suomeenkin, että jos telkkarissa mielii pysyä niin botoxia otsaan. Naisille siis. Miehethän saa toki rypistellä rauhassa. :-(

Vierailija

Kaikilla jenkki-naisillahan se on ennemminkin poikkeus, jos ei botoxointia ole aloitettu viimeistään 32-vuotiaana. Ruvetkaapa tarkkailemaan..

Vierailija

ollut yksi "sibelius"-ryppy otsassa. Ei syvä, mutta kuitenkin. Ja Kiiskellä ei näy olevan mitään.. Voiko ne saada meikillä piiloon vai onko jotain rankempaa..?

Vierailija

eikä mullakaan ole rypyn ryppyä otsassa. Kiitos rasvaisen ihon.

En tiedä kumpi on ikävämpää tässä iässä: taistelu finnejä vai ryppyjä vastaan...

Onneksi ei sentään molempia.

Vierailija

Esim. mulla ei tule ryppyjä otsaan, ja ikää on 48. Vaakasuuntaisia ryppyjä en saa aikaan millään ilveellä - toisten ei tarvitse kuin vähän kulmakarvojaan kohottaa ja jo on 4-5 vaakasuuntaista ryppyä otsassa, mutta mulla ei vaan tule. Saan pienen pienen pystysuuntaisen rypyn silmien väliin kun oikein rypistän, en muuta.

Näytän kuitenkin muuten ihan ikäiseltäni, posket jo lerpattaa vähän ja leuan alla on heltta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat